Komunikacja to wbrew pozorom złożony akt, na który wpływają różne czynniki. Jedynym z nich jest dystans, jaki zachowujemy z rozmówcą.
CZYTAJ WIĘCEJZamiast cieszyć się swoimi osiągnięciami, porównujemy się do innych i czujemy, że nie dorastamy do wyśrubowanych standardów.
CZYTAJ WIĘCEJPodjęto wiele prób zdefiniowania przywództwa – jedna ze współczesnych definicji tego terminu obejmuje proces wpływania na ludzi, jak również wyzwalanie siły i potencjału w nich, w celu umożliwienia im dążenia do większego dobra.
CZYTAJ WIĘCEJO pracy zdalnej i rozwiązaniach, które ją umożliwiają, o zachowaniu poczucia zespołowości i zaufaniu.
CZYTAJ WIĘCEJWybór odpowiedniej strategii może mieć ogromny wpływ na losy zespołu i atmosferę w firmie.
CZYTAJ WIĘCEJWstajesz rano i zastanawiasz się jak to się stało, że z dnia na dzień stoisz w obliczu wyzwania i przewodzisz grupie ludzi, która zniknęła z biura?
CZYTAJ WIĘCEJTeoretycznie znamy korzyści z tworzenia różnorodnych zespołów, w praktyce jednak wybieramy niewłaściwe kryteria.
CZYTAJ WIĘCEJZespół nie jest zbiorowiskiem ludzi z nazwami stanowisk. To zgromadzenie jednostek, z których każda posiada role akceptowane przez innych.
CZYTAJ WIĘCEJNawet najbardziej utalentowane zespoły wyposażone w świetnych specjalistów mogą mieć kłopoty w efektywnym funkcjonowaniu.
CZYTAJ WIĘCEJKim jest osoba po 40–tce? Najpewniej kimś, kto ma mnóstwo kontaktów, doświadczenie i życiową mądrość.
CZYTAJ WIĘCEJ