Chcesz wykorzystać webinary w strategii promocji marki jako godnego zaufania pracodawcy? Przyda Ci się marketingowe wsparcie. Eksperci ClickMeeting wspólnie z Arturem Kurasińskim przygotowali kompletny kurs, dzięki któremu będziesz w stanie błyskawicznie przystąpić do działania. Jest dostępny bez jakichkolwiek opłat.
Webinar marketing to jeden z trendów digital marketingu, który sprawdza się w różnych działaniach promocyjnych. Pozwala pozyskiwać leady, czyli dane potencjalnych klientów, edukować odbiorców, a nawet finalizować sprzedaże. Ale webinar marketing może być również niezwykle przydatny z perspektywy specjalistów zajmujących się Employer Brandingiem. Organizowanie webinarów (i ich umiejętne promowanie) to wobec tego ważna kompetencja. Po kliknięciu w poniższy link przejdziesz do kompletnego kursu webinar marketingu składającego się z 13 lekcji. Otrzymasz również certyfikat uczestnictwa i zyskasz dostęp do dodatkowych materiałów, dzięki którym zdobędziesz jeszcze więcej informacji!
Przejdź do kursu webinar marketingu
Webinary w Twojej strategii EB
Webinary to potężne narzędzia pozwalające na budowę silnej i rozpoznawalnej marki pracodawcy. Pozwolą Ci efektywnie docierać to talentów i pozyskiwać zgodnie z przepisami dane kontaktowe osób, które mogą być zainteresowane nawiązaniem współpracy. I to niezależnie od ich lokalizacji, co jest szczególnie istotne w dobie globalizacji i pracy zdalnej. Format webinaru otwartego będzie również idealny, jeśli chcesz przedstawić swoją firmę, zademonstrować jej wartości czy konkretne oferty pracy.
Dzięki interaktywności webinarów potencjalni pracownicy mają możliwość zadawania pytań i nawiązywania dialogu, co buduje większe zaufanie do marki i pozwala rozwiewać wątpliwości już na początkowym etapie. Wprowadzając webinary do strategii employer brandingu, możesz więc wyróżnić się na tle konkurencji. A od webinaru już tylko jeden krok do konferencji branżowej, która pozwoli Ci zbudować jeszcze bardziej ekspercki wizerunek. Z drugiej strony z kandydatami, którzy będą gotowi do rozpoczęcia procesu, trzeba oczywiście zorganizować spotkanie. I pod tym względem doskonale sprawdzą się profesjonalne narzędzia, które ułatwią personalizację wyglądu platformy i dostosowanie jej do aspektów wizualnych Twojej marki. Przede wszystkim jednak zadbasz o bezpieczeństwo danych.
Czego potrzebujesz do webinar EB?
Przejdźmy do konkretów. Olbrzymią zaletą webinar Employer Brandingu jest niski próg wejścia. Będziesz potrzebować zaledwie:
- Platformy do webinarów i spotkań online: idealnie sprawdzi się oczywiście ClickMeeting. Możesz przetestować najważniejsze funkcje w trakcie bezpłatnego okresu próbnego. Po prostu załóż konto.
- Podstawowych narzędzi: w zupełności wystarczy laptop lub komputer z kamerką internetową oraz słuchawki z mikrofonem.
- Dobrej strategii: stworzysz ją dzięki naszemu bezpłatnemu kursowi.
Czego dowiesz się z kursu Webinar marketing – kurs kompletny?
Kurs webinar marketingu podzieliliśmy na trzynaście lekcji, którym odpowiada trzynaście nagrań wzbogaconych o dodatkowe materiały. Oto zagadnienia poruszane w poszczególnych lekcjach:
- Po co organizować webinary? Cele biznesowe i korzyści
- Czym jest i jak działa webinar,
- Jakie są cele biznesowe webinarów i wideokonferencji,
- Co można zrobić za pomocą webinarów,
- Jakie są korzyści z prowadzenia webinarów,
- Jak działają wydarzenia online w poszczególnych branżach.
- Jakie są mierniki sukcesu webinarów?
- Jakie są najpopularniejsze mierniki sukcesu webinarów,
- Jak mierzyć sukces,
- Jakich wyników możesz się spodziewać.
- Jak budować lejek sprzedażowy za pomocą webinarów?
- Miejsce webinarów w lejku sprzedażowym,
- Krok 1: Generowanie leadów,
- Krok 2: Demo produktowe,
- Krok 3: Webinary wprowadzające,
- Krok 4: Webinary o nowościach w produkcie.
- Planowanie wydarzenia
- Najlepsze dni i godziny dla webinarów,
- Jak zaplanować wydarzenie,
- Jak przygotować stronę rejestracji i poczekalnię,
- Jak zaprosić uczestników webinaru.
- Promocja wydarzenia
- Projektowanie strony lądowania,
- Kanały promocyjne,
- Timing promocji,
- Promocja w social mediach,
- Ustawianie kampanii promocyjnej,
- Unikanie błędów i na co zwracać uwagę.
- Przygotowanie i prowadzenie webinaru
- Przygotowania przed webinarem,
- Scenariusz wydarzenia,
- Materiały do wgrywania,
- Praktyczne prowadzenie webinaru.
- Współpraca w trakcie webinaru
- Różnica między wirtualną sceną a widownią,
- Uprawnienia organizatora, prezentera, uczestnika,
- Scenariusz webinaru z udziałem kilku prezenterów,
- Prowadzenie prezentacji przez kilka osób.
- Angażowanie uczestników
- Metody angażowania uczestników,
- Funkcje do wykorzystania,
- Rozpoczęcie dialogu z uczestnikami.
- Nagrywanie i certyfikaty
- Wydawanie certyfikatów,
- Tworzenie szkoleń z certyfikatami,
- Nagrywanie wydarzeń,
- Wykorzystanie nagrania webinaru.
- Jak uzyskiwać informację zwrotną?
- Kiedy prosić o informację zwrotną,
- Pytania dla uczestników,
- Narzędzia do otrzymywania informacji zwrotnej.
- Analiza webinarów
- Analizowanie webinarów,
- Śledzenie metryk,
- Narzędzia analityczne,
- Udoskonalanie strategii webinarowej.
- Webinary automatyczne i na żądanie oraz płatne webinary
- Webinary automatyczne i na żądanie,
- Zarabianie na automatyzacji,
- Automatyzacja komunikacji,
- Zarabianie na sprzedaży wirtualnych biletów.
- Podsumowanie i gdzie szukać inspiracji
Jak korzystać z kursu?
To bardzo proste. Nie musisz niczego pobierać ani nigdzie się rejestrować. Na stronie kursu znajdziesz wszystkie niezbędne materiały. Możesz zapoznawać się z nimi na dowolnym urządzeniu i w dowolnym czasie. Ostatnia lekcja przybiera formę webinaru na żądanie na platformie ClickMeeting. Po jego obejrzeniu na podany adres e-mail otrzymasz certyfikat uczestnictwa w kursie.