Lepszy EB i więcej kandydatów z webinar marketingiem? Weź udział w darmowym kursie!

Lepszy EB i więcej kandydatów z webinar marketingiem? Weź udział w darmowym kursie!

Chcesz wykorzystać webinary w strategii promocji marki jako godnego zaufania pracodawcy? Przyda Ci się marketingowe wsparcie. Eksperci ClickMeeting wspólnie z Arturem Kurasińskim przygotowali kompletny kurs, dzięki któremu będziesz w stanie błyskawicznie przystąpić do działania. Jest dostępny bez jakichkolwiek opłat.

Webinar marketing to jeden z trendów digital marketingu, który sprawdza się w różnych działaniach promocyjnych. Pozwala pozyskiwać leady, czyli dane potencjalnych klientów, edukować odbiorców, a nawet finalizować sprzedaże. Ale webinar marketing może być również niezwykle przydatny z perspektywy specjalistów zajmujących się Employer Brandingiem. Organizowanie webinarów (i ich umiejętne promowanie) to wobec tego ważna kompetencja. Po kliknięciu w poniższy link przejdziesz do kompletnego kursu webinar marketingu składającego się z 13 lekcji. Otrzymasz również certyfikat uczestnictwa i zyskasz dostęp do dodatkowych materiałów, dzięki którym zdobędziesz jeszcze więcej informacji!

Przejdź do kursu webinar marketingu

Webinary w Twojej strategii EB

Webinary to potężne narzędzia pozwalające na budowę silnej i rozpoznawalnej marki pracodawcy. Pozwolą Ci efektywnie docierać to talentów i pozyskiwać zgodnie z przepisami dane kontaktowe osób, które mogą być zainteresowane nawiązaniem współpracy. I to niezależnie od ich lokalizacji, co jest szczególnie istotne w dobie globalizacji i pracy zdalnej. Format webinaru otwartego będzie również idealny, jeśli chcesz przedstawić swoją firmę, zademonstrować jej wartości czy konkretne oferty pracy.

Dzięki interaktywności webinarów potencjalni pracownicy mają możliwość zadawania pytań i nawiązywania dialogu, co buduje większe zaufanie do marki i pozwala rozwiewać wątpliwości już na początkowym etapie. Wprowadzając webinary do strategii employer brandingu, możesz więc wyróżnić się na tle konkurencji. A od webinaru już tylko jeden krok do konferencji branżowej, która pozwoli Ci zbudować jeszcze bardziej ekspercki wizerunek. Z drugiej strony z kandydatami, którzy będą gotowi do rozpoczęcia procesu, trzeba oczywiście zorganizować spotkanie. I pod tym względem doskonale sprawdzą się profesjonalne narzędzia, które ułatwią personalizację wyglądu platformy i dostosowanie jej do aspektów wizualnych Twojej marki. Przede wszystkim jednak zadbasz o bezpieczeństwo danych.

Czego potrzebujesz do webinar EB?

Przejdźmy do konkretów. Olbrzymią zaletą webinar Employer Brandingu jest niski próg wejścia. Będziesz potrzebować zaledwie:

  • Platformy do webinarów i spotkań online: idealnie sprawdzi się oczywiście ClickMeeting. Możesz przetestować najważniejsze funkcje w trakcie bezpłatnego okresu próbnego. Po prostu załóż konto.
  • Podstawowych narzędzi: w zupełności wystarczy laptop lub komputer z kamerką internetową oraz słuchawki z mikrofonem.
  • Dobrej strategii: stworzysz ją dzięki naszemu bezpłatnemu kursowi.

Czego dowiesz się z kursu Webinar marketing – kurs kompletny?

Kurs webinar marketingu podzieliliśmy na trzynaście lekcji, którym odpowiada trzynaście nagrań wzbogaconych o dodatkowe materiały. Oto zagadnienia poruszane w poszczególnych lekcjach:

  1. Po co organizować webinary? Cele biznesowe i korzyści
    • Czym jest i jak działa webinar,
    • Jakie są cele biznesowe webinarów i wideokonferencji,
    • Co można zrobić za pomocą webinarów,
    • Jakie są korzyści z prowadzenia webinarów,
    • Jak działają wydarzenia online w poszczególnych branżach.
  2. Jakie są mierniki sukcesu webinarów?
    • Jakie są najpopularniejsze mierniki sukcesu webinarów,
    • Jak mierzyć sukces,
    • Jakich wyników możesz się spodziewać.
  3. Jak budować lejek sprzedażowy za pomocą webinarów?
    • Miejsce webinarów w lejku sprzedażowym,
    • Krok 1: Generowanie leadów,
    • Krok 2: Demo produktowe,
    • Krok 3: Webinary wprowadzające,
    • Krok 4: Webinary o nowościach w produkcie.
  4. Planowanie wydarzenia
    • Najlepsze dni i godziny dla webinarów,
    • Jak zaplanować wydarzenie,
    • Jak przygotować stronę rejestracji i poczekalnię,
    • Jak zaprosić uczestników webinaru.
  5. Promocja wydarzenia
    • Projektowanie strony lądowania,
    • Kanały promocyjne,
    • Timing promocji,
    • Promocja w social mediach,
    • Ustawianie kampanii promocyjnej,
    • Unikanie błędów i na co zwracać uwagę.
  6. Przygotowanie i prowadzenie webinaru
    • Przygotowania przed webinarem,
    • Scenariusz wydarzenia,
    • Materiały do wgrywania,
    • Praktyczne prowadzenie webinaru.
  7. Współpraca w trakcie webinaru
    • Różnica między wirtualną sceną a widownią,
    • Uprawnienia organizatora, prezentera, uczestnika,
    • Scenariusz webinaru z udziałem kilku prezenterów,
    • Prowadzenie prezentacji przez kilka osób.
  8. Angażowanie uczestników
    • Metody angażowania uczestników,
    • Funkcje do wykorzystania,
    • Rozpoczęcie dialogu z uczestnikami.
  9. Nagrywanie i certyfikaty
    • Wydawanie certyfikatów,
    • Tworzenie szkoleń z certyfikatami,
    • Nagrywanie wydarzeń,
    • Wykorzystanie nagrania webinaru.
  10. Jak uzyskiwać informację zwrotną?
    • Kiedy prosić o informację zwrotną,
    • Pytania dla uczestników,
    • Narzędzia do otrzymywania informacji zwrotnej.
  11. Analiza webinarów
    • Analizowanie webinarów,
    • Śledzenie metryk,
    • Narzędzia analityczne,
    • Udoskonalanie strategii webinarowej.
  12. Webinary automatyczne i na żądanie oraz płatne webinary
    • Webinary automatyczne i na żądanie,
    • Zarabianie na automatyzacji,
    • Automatyzacja komunikacji,
    • Zarabianie na sprzedaży wirtualnych biletów.
  1. Podsumowanie i gdzie szukać inspiracji

Jak korzystać z kursu?

To bardzo proste. Nie musisz niczego pobierać ani nigdzie się rejestrować. Na stronie kursu znajdziesz wszystkie niezbędne materiały. Możesz zapoznawać się z nimi na dowolnym urządzeniu i w dowolnym czasie. Ostatnia lekcja przybiera formę webinaru na żądanie na platformie ClickMeeting. Po jego obejrzeniu na podany adres e-mail otrzymasz certyfikat uczestnictwa w kursie.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ

NEWSLETTER

HUMAN RESOURCES
HOT NEWS

OSTATNIO DODANE
SOCIAL HR CORNER