w podkaście Krzysztofa Filarskiego i Łukasza Wołka – zapraszamy!
- Co to jest grywalizacja i jak wspiera rozwój organizacji?
- Czego HR może uczyć się od marketingu? Na pewno troski o mierzalne efekty, dlatego ekspert agencji Abanana Łukasz Wołek pyta mnie właśnie o efekty i #protips
- Kim jest geek / game player i czy tylko do niego są skierowane rozwiazania grywalizacyjne?
- Czy grywalizacja jest przestarzałym hasłem? A może trendem rosnącym?
- Jak wykorzystać grywalizację w employer brandingu?
- Czym charakteryzują się pokolenia X, Y, Z i jak zachęcić ich do zgrywalizowanego rozwoju?
- Od czego zaczyna się planowanie mechanizmów grywalizacji?
- Kiedy w grywalizacji pojawia się fabuła?
- Jak nauczyć mechanika zapamiętać 1 milion części samochodowych?
- Jakie są nagrody w platformach grywalizacyjnych? Czym jest “sztuka dawnia”?
- Co to jest fairness? To niebezpieczna rafa, o którą może rozbić się twój projekt. Jak ją ominąć?
- Jakie metody grywalizacyjne można zastosować?
- Jakie są narzędzia, ułatwiające proces grywalizacji?
- Do kogo jest skierowana grywalizacja?
- W jakim kierunku rozwija się ten obszar?
- Ile powinna trwać akcja grywalizacyjna? Ile trwają takie projekty?
- Jakie grywalizacje można wprowadzić w małej firmie?
- Co to jest UX w platformach grywalizacyjnych?
- Jak zmiksować zarządzanie zespołem i grywalizację, by praca nad projektem poszła szybciej i czy są jakieś korelacje z metodą agile?
- Co w grach najsilniej motywuje do zaangażowania?