O grywalizacji już wszystko zostało powiedziane…

O grywalizacji już wszystko zostało powiedziane…

w podkaście Krzysztofa Filarskiego i Łukasza Wołka – zapraszamy!

  • Co to jest grywalizacja i jak wspiera rozwój organizacji?
  • Czego HR może uczyć się od marketingu? Na pewno troski o mierzalne efekty, dlatego ekspert agencji Abanana Łukasz Wołek pyta mnie właśnie o efekty i #protips
  • Kim jest geek / game player i czy tylko do niego są skierowane rozwiazania grywalizacyjne?
  • Czy grywalizacja jest przestarzałym hasłem? A może trendem rosnącym?
  • Jak wykorzystać grywalizację w employer brandingu?
  • Czym charakteryzują się pokolenia X, Y, Z i jak zachęcić ich do zgrywalizowanego rozwoju?
  • Od czego zaczyna się planowanie mechanizmów grywalizacji?
  • Kiedy w grywalizacji pojawia się fabuła?
  • Jak nauczyć mechanika zapamiętać 1 milion części samochodowych?
  • Jakie są nagrody w platformach grywalizacyjnych? Czym jest “sztuka dawnia”?
  • Co to jest fairness? To niebezpieczna rafa, o którą może rozbić się twój projekt. Jak ją ominąć?
  • Jakie metody grywalizacyjne można zastosować?
  • Jakie są narzędzia, ułatwiające proces grywalizacji?
  • Do kogo jest skierowana grywalizacja?
  • W jakim kierunku rozwija się ten obszar?
  • Ile powinna trwać akcja grywalizacyjna? Ile trwają takie projekty?
  • Jakie grywalizacje można wprowadzić w małej firmie?
  • Co to jest UX w platformach grywalizacyjnych?
  • Jak zmiksować zarządzanie zespołem i grywalizację, by praca nad projektem poszła szybciej i czy są jakieś korelacje z metodą agile?
  • Co w grach najsilniej motywuje do zaangażowania?

Listen to “MLG: Grywalizacja – w rozwijaniu biznesu i w marketingu (Gość: Krzysztof Filarski)” on Spreaker.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco
z newsami
ze świata HR

OSTATNIO DODANE
SOCIAL HR CORNER