#Trendy_HR to projekt, który już ósmy raz rzuca światło na wyzwania w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Raport poprzedzony wnikliwym badaniem rynkowym, stanowi kompleksową analizę aktualnych tendencji i dostarcza cennych informacji dla profesjonalistów z branży HR. Publikacja ma na celu dostarczenie kluczowych informacji oraz wskazówek dla liderów firm czy specjalistów z branży HR.
W dzisiejszym dynamicznym i nieustannie ewoluującym środowisku biznesowym dziedzina zarządzania zasobami ludzkimi (HR) odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu sukcesu organizacji. Wraz z adaptacją przedsiębiorstw do zmian technologicznych, społecznych, a także ekonomicznych, HR staje się strategicznym partnerem, wspierającym innowacje, rozwój talentów i tworzenie inspirującej kultury biurowej.
Cyklicznie wydawany przez Agencję Grow raport – #TrendyHR, co roku przyjmuje nowy temat przewodni. Najnowszy egzemplarz skupia się wokół redefinicji zarządzania zasobami ludzkimi. Ostatnio obserwujemy duży wpływ fenomenu sztucznej inteligencji, która wpływa praktycznie na każdą dziedzinę życia, w tym na obowiązki służbowe. Dokument stanowi mocny sygnał dla branży, wskazując, że obecność na rynku pracy i podejście firm do zmian są nie tylko tematem do rozmów, ale także realnym sposobem na wprowadzanie nowych rozwiązań. To ważne przesłanie do wdrożenia, bez względu na branżę. Raport stawia także na komentarze ekspertów bezpośrednio zajmujących się HR. Do tegorocznej edycji zaproszono przedstawicieli firm takich jak: ALDI Polska, ECE, eTutor, Luxoft, Kuehne+Nagel, 4kraft czy Grupa Eurocash.
Główne punkty i tym samym składowe raportu #TrendyHR_2024 to employer branding, rekrutacja, technologie i narzędzia, benefity i motywacja czy wiedza i rozwój. Pełna wersja raportu oraz dodatkowe informacje znajdują się na stronie internetowej https://hrnews.pl/TrendyHR2024/.
Partnerami raportu są: Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito, Enel-Med, Nowe Motywacje oraz eRecruiter.