Wyobrażenie na temat danej firmy nie powstaje znikąd. To element, który organizacja może umiejętnie kreować i realnie na niego wpływać. Oto składowe, które pomogą zbudować wizerunek firmy przyjaznej cudzoziemcom i które przyciągną pracowników z innych państw.
CZYTAJ WIĘCEJNajważniejszym technologicznym trendem na 2018 rok będzie rosnąca rola analityki w rekrutacji. Wyniki i proces będą mierzone tak samo jak działania marketingowe – uważa Michał Gołgowski, dyrektor zarządzający w Spring Professional.
CZYTAJ WIĘCEJPrzeobrażenia na rynku pracy zmusiły pracodawców do zmiany koncepcji prowadzenia działań HR, zwłaszcza w tych miękkich obszarach. Mniej ważne stają się ściśle wytyczone schematy i z góry określone procesy. Zamiast nich HR coraz częściej sięga po rozw
CZYTAJ WIĘCEJJuż nie Millenialsi czy pokolenie Y – w 2018 roku rynek pracy coraz bardziej zasiedlany będzie przez pracowników urodzonych nie wcześniej niż w 1995 roku, czyli pokolenie Z. Jacy są 22-letni pracownicy?
CZYTAJ WIĘCEJJak realne zwrócenie uwagi na dobre samopoczucie wspomaga kreatywność, innowacyjność, zaangażowanie i powoduje, że pracownik jest bardziej produktywny i zadowolony?
CZYTAJ WIĘCEJZ danych Eurostatu wynika, że różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w krajach Unii Europejskiej wynosi aż 16,7%. I choć na razie brakuje ogólnych regulacji w tym zakresie, niektóre kraje wprowadzają własne rozwiązania.
CZYTAJ WIĘCEJ