• Artykułów
    AUTHOR

    Anna Szabowska-Walaszczyk

    Psycholog pracy i organizacji, doświadczony menedżer projektów HR, ekspert w obszarze praktyki employee experience i employer branding. Od 10 lat realizuje badania z obszaru motywacji i zaangażowania pracowników w ramach współpracy z Instytutem Psychologii UG. W latach 2010-2016 była odpowiedzialna za metodologię i realizację projektów w Barometr Zaangażowania® oraz system ocen okresowych BEHAVIO. Od 2016 odpowiada za obszar graduate recruitment i relacje z uczelniami w gdańskim oddziale State Street Bank.

PUBLIKACJE AUTORA
  • Motivation, Black Holes and ROI

    Motivation, Black Holes and ROI0

    Recently I have learned that someone is publishing a book about “50 most bu****it theories” managers may come across during corporate training. Author challenges Maslow and other fundamental theories by gathering contradictory results of various psychological studies. This reminded me also of some situations when business managers have discredited employee survey results around motivation, or HR tools in general.

  • Zanim zatrudnisz CHO: Chief Happiness Officer

    Zanim zatrudnisz CHO: Chief Happiness Officer0

    Pojęcie szczęścia w pracy spotyka się wciąż jeszcze z widocznym oporem ze strony pracodawców, menadżerów i o dziwo pracowników – jest kojarzone bowiem z nieszczerym uśmiechem, naiwnym dziecięcym cieszeniem się, takim “amerykańskim entuzjazmem”, który w Polsce jest traktowany jak ciało obce. Zaangażowanie jest pożądane, natomiast szczęście wywołuje konsternacje.

  • Z kim czujesz się bezpiecznie? Na tropie dobrej atmosfery w pracy

    Z kim czujesz się bezpiecznie? Na tropie dobrej atmosfery w pracy0

    Żeby nasza firma tętniła życiem, kipiała energią i pomysłami, musimy mieć dobrą atmosferę. Wydaje się proste.Tylko właściwie co oznacza dobra atmosfera w pracy? Czy można zmierzyć jej “dobroć”? Czy można ją “wytworzyć”?

  • Czy musimy wybierać między Human i Digital HR?

    Czy musimy wybierać między Human i Digital HR?0

    Jako praktyk psychologii pozytywnej, dążącej do humanizacji pracy, z pewną rezerwą podchodziłam dotychczas do technologicznej rewolucji w HR. Z jednej strony zrozumiałe jest, że działy HR muszą dogonić biznes, który wspierają. Jeżeli istnieją systemy umożliwiające szybsze reagowanie, oszczędzające czas i dające pole do nieograniczonych analiz, dlaczego mielibyśmy z nich nie korzystać? Z drugiej strony dążenie

  • Agile Philosophy At Work 101

    Agile Philosophy At Work 1010

    It seems that nowadays almost every business meeting starts or ends with the conclusion that we need to „get more agile”. Even outside the IT industry. I see it as a funny paradox that software development methodology is seen as a way to improve everything – even the most human related area of each business,

NEWSLETTER

HUMAN RESOURCES
HOT NEWS

OSTATNIO DODANE
SOCIAL HR CORNER