Doktor nauk humanistycznych, założyciel pierwszej polskiej firmy doradztwa HR – Sedlak & Sedlak (1990 rok), wydawca pierwszego polskiego raportu płacowego (1997 rok), twórca trzech portali internetowych (wynagrodzenia.pl, rynekpracy.pl, badaniaHR.pl), autor ponad 30 publikacji naukowych z zakresu psychologii i HR. Redaktor 10 książek poświęconych ZZL w tym: „Jak skutecznie wynagradzać pracowników”, „Tajniki HR – najlepsze praktyki wynagradzania i rekrutacji”, „Jak wynagradzać pracowników sprzedaży”, „Poradnik motywowania”. Organizator 11 konferencji na temat wynagradzania (w tym Krakowskie Forum Wynagrodzeń 2006 – 2014 rok). Autor polskiej wersji kwestionariusza do badania satysfakcji z wynagrodzenia oraz współtwórca koncepcji łącznych korzyści z pracy. Członek Society for Human Resource Management oraz WorldatWork-Total Rewards Association. Oprócz tego normalny człowiek ze zwyczajną rodziną (żona, dwoje dzieci, teściowa i pies), maratończyk – amator oraz niestrudzony poszukiwacz straconego czasu.
CZYTAJ WIĘCEJProwadzi mediacje cywilne, prawa pracy, gospodarcze oraz w sporach zbiorowych. Jest mediatorem w Warszawskim Centrum Mediacji oraz w Fundacji Rozwoju Mediacji. Współpracuje z Centrum Rozwiązywania Sporów i Konfliktów przy Wydziale Prawa i Administracji UW, od 2010 jest wpisana na listę mediatorów prowadzoną przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Magister historii oraz absolwentka Podyplomowych Studiów Negocjacji i Mediacji oraz Innych Alternatywnych Metod Rozwiązywania Sporów przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego (2010). W 2013 roku ukończyła szkolenie dla mediatorów w sporach zbiorowych organizowane przez Organizację Pracodawców RP w ramach projektu „Mediator pilnie poszukiwany” (116 godzin).
Posiada wieloletnie doświadczenie menadżerskie w pracy w przedsiębiorstwach różnych branż i wielkości. Od 20 lat pracuje na stanowisku dyrektora personalnego w międzynarodowych korporacjach. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu dialogu z partnerami społecznymi i zarządzaniu relacjami zbiorowymi, w tym – prowadzeniu rokowań i negocjacji zbiorowych, mediacji i rozwiązywaniu sporów zbiorowych. Pełniła wiodącą rolę w obszarze HR w dwóch dużych procesach restrukturyzacyjnych będących wynikiem akwizycji.
Jako Compliance Officer w spółce Real należącej do Grupy METRO odpowiadała za wdrożenie obowiązujących w koncernie wytycznych i standardów umożliwiających w każdych okolicznościach postępowanie zgodne z przyjętymi wewnętrznie zasadami oraz obowiązującym prawem. Współpracuje z organizacjami biznesowymi w wypracowywaniu systemów zarządzania konfliktami. Zaangażowana w popularyzowanie idei mediacji w środowisku pracy między innymi poprzez publikacje w branżowych czasopismach i prezentacje w ramach konferencji tematycznych.
CZYTAJ WIĘCEJAgnieszka Bieniak jest Dyrektorem HR w Grupie Pracuj SA, trenerem i certyfikowanym coachem (Erickson Professional Coach). Udziela eksperckich wypowiedzi do prasy HR i dzieli się swoim doświadczeniem podczas konferencji branżowych. Od kilkunastu lat związana jest z HR. Ma doświadczenie w wypracowywaniu i wdrażaniu rozwiązań HR-owych, wspierających rozwój i efektywność organizacji. Skutecznie wdraża procesy oceny i rozwoju pracowników, modele kompetencji oraz rozwiązania informatyczne, wspomagające zarządzanie personelem. W bieżącej pracy zwraca szczególną uwagę na komunikację i employer branding, wykorzystując narzędzia i podejście marketingowe. Jako menedżer działu HR prezentuje holistyczne i coachingowe podejście do rozwoju pracowników.
CZYTAJ WIĘCEJPsycholog, Trener, HRowiec i Facylitator.
Przez ostatnie 10 lat wiedzę i doświadczenie zdobywała prowadząc projekty HR dla różnych branż: telco, finanse, poligrafia, FMCG, ubezpieczenia, budownictwo i produkcja.
Obecnie jest HR Business Partnerem w DAMCO POLAND (TSL).
Posiada doświadczenie w dziedzinie HRM, zarówno od strony budowania strategii personalnej, jak i jej realizacji.
Jako konsultant z obszaru HR prowadziła projekty rekrutacji oraz oceny kompetencji i potencjału pracowników metodą Assessment/ Development Center, obserwacji on the job, testów psychometrycznych i kompetencyjnych.
Tworzyła i prowadziła projekty outplacementowe podczas restrukturyzacji i zwolnień grupowych – bo nikt nie obiecywał, że będzie łatwo.
Obszary zainteresowań: strategia firmy/ personalna, employer branding, systemy kompetencyjne/ motywacyjne, AC/DC i MBO.
Fundamentem pracy jest podnoszenie efektywności zespołów poprzez wspomaganie mocnych stron i bazowanie na potencjale rozwojowym.
CZYTAJ WIĘCEJMelanie Kreis rozpoczęła pracę zawodową w 1997 roku jako doradca w McKinsey. W 2000 roku przeszła do Apax, spółki inwestycyjnej w sektorze Private Equity, gdzie odpowiadała za transakcje przeprowadzane w Londynie i Monachium. W 2004 roku Melanie związała się z Deutsche Post, gdzie początkowo pracowała w Dziale rozwoju korporacyjnego w Bonn a potem kierowała integracją z Exel w Wielkiej Brytanii.
W październiku 2006 roku Melanie objęła przewodnictwo nad działem Zarządu na stanowisku Wiceprezesa Wykonawczego Biura Korporacyjnego/Organizacji Korporacyjnej. W 2009 roku objęła kierownictwo Działu controllingu korporacyjnego w biurze głównym Grupy. W kwietniu 2013 roku została powołana na Głównego Dyrektora Finansowego oddziału DHL Express, jednego z kluczowych pod względem generowanych zysków oddziałów w Grupie Deutsche Post DHL.
1 listopada 2014 roku Melanie została powołana do Zarządu Grupy Deutsche Post DHL jako Dyrektor ds. Zatrudnienia oraz Członek Zarządu odpowiedzialna za HR.
CZYTAJ WIĘCEJKierownik działu rekrutacji w grupie medialnej Agora S.A. Od wielu lat związana z branżą HR. Na co dzień odpowiada za rekrutacje pracowników do spółek Grupy Agora, koordynuje i wdraża rozwiązania z zakresu budowania marki pracodawcy oraz tworzy i realizuje programy stażowe oraz praktyk studenckich.
CZYTAJ WIĘCEJBadaczka i ewangelistka etnografii w Polsce. Kocha ludzi i życie tak bardzo, że uczyniła z tego swój zawód. Założycielka Izmałkowa Consulting – pierwszej w Polsce agencji badawczej specjalizującej się w badaniach etnograficznych, czyli takich, które nie ufają deklaracjom, a wnioski czerpią z obserwacji ludzkich zachowań. Od 10 lat odkrywa prawdę o zachowaniach, postawach i motywach konsumentów, pracowników, klientów największych firm, dając im inspirujące insighty do rozwoju w każdym obszarze. Z wykształcenia psycholog. Autorka bloga MyFlirtWithReality.com, na którym opowiada niesamowite historie ludzi z całego świata, pokazując wpływ kultury na życie człowieka.
CZYTAJ WIĘCEJDoradca biznesowy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, praktyk zarządzania oraz autor licznych publikacji. Specjalizuje się strategicznym HR, systemach zarządzania, technikach podnoszenia efektywności pracy i polityce wynagrodzeniowej. Dyrektor Personalny Roku 1999. Autor książek o zarządzaniu: „Rynek celów. Zwrot z inwestycji w HR” wyd. 2012 oraz „MBO prosta skuteczna technika zarządzania Twoja firmą” wyd. 2009 – jedynego podręcznika poświęconego technikom zarządzania przez cele w j. polskim. Autor metody zarządzania Market of Objectives™ oraz metodologii pomiaru rentowności ValueView™. Ukończył socjologię na Uniwersytecie Jagiellońskim i Oxford University oraz Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD) w Wielkiej Brytanii.
CZYTAJ WIĘCEJWspółzarządza praktyką Employee Communications i Engagement MSLGROUP i jest CEO MSLGROUP w Wielkiej Brytanii.
Ma 15 lat doświadczenia w obszarze HR. Używając kombinacji komunikacji, marketingu i technologii pomaga pracodawcom inspirować i angażować pracowników w życie firmy.
Ukończył studia licencjackie z filozofii, polityki i ekonomii na Uniwersytecie Oksfordzkim. Jest certyfikowanym (Chartered Instute of Marketing) specjalistą od marketingu.
Doświadczenie zarówno jego, jak i kierowanego przez niego zespołu rozciąga się na cały cykl życia pracownika w firmie, począwszy od budowania wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy, do procesów związanych z przygotowywaniem pracowników do rozwoju w innych organizacjach. Jason ma doświadczenie w zakresie znajdowania nowych metod i sposobów komunikacji i angażowania pracowników w proces budowania rynkowej wartości firmy. Pracuje dla wielu klientów zarówno z regionu EMEA, jak i obydwu Ameryk oraz Azji, a Centra Doskonałości znajdują się w Londynie i Nowym Jorku.
Zarządzany przez Jasona Franka zespół ma na swoim koncie wiele przeprowadzonych kampanii EVP, czy kampanii w zakresie tworzenia nowych strategii komunikacji, Enterprise Social Network, a także realizacji bieżących działań HR w zakresie komunikacji i komunikacji wewnętrznej.
Klienci, dla których pracował lub nadal pracuje Jason to m.in. KPMG, EY, Freshfields Bruckhaus Deringer, GSK, Unilever, HSBC, The Coca-Cola Company, Herbert Smith Freehills i Sainsbury’s.
CZYTAJ WIĘCEJFilolog z wykształcenia, HR-owiec z zamiłowania. Absolwentka studiów podyplomowych z Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej w Warszawie. Od blisko 10 lat związana z obszarem HR, a od 2007 roku skoncentrowana na budowaniu zaangażowania i motywacji pracowników, ocenie kompetencji, procesach rekrutacji i selekcji oraz zarządzania talentami. Swoje doświadczenia zawodowe zdobywała w międzynarodowej firmie konsultingowej, branżach FMCG oraz retail. Aktualnie Kierownik Działu HR w Oney Polska (grupa Auchan), firmy zatrudniającej ponad 400 pracowników, działającej w branży Consumer Finance.
CZYTAJ WIĘCEJ