Często możemy spotkać się z zadaniami matematycznymi do rozwiązania, może to być coś prostego, ale też i bardziej skomplikowane zagadnienia, które sprawdzą naszą umiejętność logicznego myślenia. Niestety nie każdy jest w stanie się z tym uporać.
CZYTAJ WIĘCEJProgramowanie, kompetencje cyfrowe, języki obce, prawo jazdy i samoorganizacja – to umiejętności, które można nabyć w ciągu zaledwie kilku miesięcy, a zdecydowanie podniosą kompetencje zawodowe. Zacznij uczyć się już dziś, a w 2018 roku możesz liczyć na awans w pracy.
CZYTAJ WIĘCEJRozmowa kwalifikacyjna bywa kluczowa w procesie rekrutacji. Dlatego warto wcześniej przygotować się do takiego spotkania i opracować odpowiednie pytania, które przedstawią Cię w dobrym świetle.
CZYTAJ WIĘCEJNajczęściej diagnozowanymi chorobami zawodowymi w Polsce są pylice płuc, choroby zakaźne lub pasożytnicze oraz przewlekłe choroby narządów głosu
CZYTAJ WIĘCEJWedług pracowników z Norwegii atrakcyjny pracodawca oferuje wysokie wynagrodzenie. Dla Niemców liczy się standard pracy. Z kolei Włosi cenią nieformalne podejście i szansę na rozwój kariery, a Czesi firmy mające solidną markę.
CZYTAJ WIĘCEJW czasie minuty potrafimy wyartykułować nawet do 175 słów, jednak podczas rozmowy rekrutacyjnej poza dobrym cv, doświadczeniem, to niewerbalne czynniki, takie jak: mowa ciała oraz ubiór, najmocniej przyciągają uwagę rozmówcy.
CZYTAJ WIĘCEJ„Home office to nie tylko wymarzona formuła pracy, jak oceniają ją młodzi z pokolenia Z. To także wyzwanie i umiejętność pokonywania barier” – mówi Aleksandra Pocheć z serwisu pracy MonsterPolska.pl.
CZYTAJ WIĘCEJJak pokazują najnowsze dane Polskiej Izby Ubezpieczeń, liczba ubezpieczonych w ramach polis zdrowotnych wzrosła o 23% rok do roku. Nadal jednak korzystamy z nich głównie, gdy mamy problemy ze zdrowiem, zaniedbując profilaktykę.
CZYTAJ WIĘCEJW ciągu ostatniego roku wzrósł poziom zaufania Polaków wobec rządu (+5 p.p.), mediów (+3 p.p.), biznesu (+3 p.p.) oraz organizacji pozarządowych (+6p.p.). Mimo to Polska pozostaje jednym z najbardziej nieufnych narodów na świecie – pokazała tegoroczna edycja globalnego raportu Edelman Trust Barometer.
CZYTAJ WIĘCEJWśród pracodawców rośnie świadomość, że incydentalne lub doraźne działania związane z promocją marki pracodawcy, nieosadzone w realiach firmowych, nie są w stanie zaspokoić zarówno potrzeb rekrutacyjnych, jak i zapobiegać rotacji czy spadkom zaangażowania pracowniczego.
CZYTAJ WIĘCEJ