Chcemy, by zwycięskie projekty stawały się inspiracją dla całego polskiego rynku, dlatego do udziału zapraszamy wszystkie firmy, które chcą się pochwalić swoimi praktykami z obszaru employer branding.
CZYTAJ WIĘCEJEuropejscy pracownicy zgadzają się na obniżenie pensji i późniejsze wypłaty, jeśli to pomoże firmie w czasie kryzysu związanego z COVID-19.
CZYTAJ WIĘCEJPierwsze doświadczenia w pracy zdalnej to wyzwanie, ale jednocześnie źródło cennej wiedzy.
CZYTAJ WIĘCEJBadania wykazują, że dbałość o zróżnicowanie w organizacji, również pod względem płci, generuje większe zyski.
CZYTAJ WIĘCEJKluczowym czynnikiem sprawnego powrotu do pracy w biurach jest bezpieczeństwo.
CZYTAJ WIĘCEJNa świecie już 1 na 6 osób poniżej 25 roku życia straciła pracę na skutek kryzysu.
CZYTAJ WIĘCEJKto dziś szuka zatrudnienia w innej branży i jakie zawody cieszą się największym zainteresowaniem?
CZYTAJ WIĘCEJ2 na 3 osoby czują, że pracują cały czas.
CZYTAJ WIĘCEJGeneracja Z to pierwsze pokolenie w miejscu pracy, które nigdy nie było offline.
CZYTAJ WIĘCEJKłamstwa w CV najczęściej dotyczą posiadanego doświadczenia zawodowego.
CZYTAJ WIĘCEJ