Co trzeci pracownik w wyniku pandemii doświadczył pogorszenia samopoczucia psychicznego.
CZYTAJ WIĘCEJTym, co wyróżnia Billennium jest model biznesowy, który opiera wewnętrzną strukturę firmy na kompetencjach pracowników, a nie ich lokalizacji.
CZYTAJ WIĘCEJO dysonansach, oczekiwaniach i nowej, motywacyjnej rzeczywistości dyskutowali goście #HRonAIR.
CZYTAJ WIĘCEJZapraszamy do zapoznania się z raportem z badania
CZYTAJ WIĘCEJJak się zachować, by nie ucierpiał wizerunek firmy?
CZYTAJ WIĘCEJPodpowiadamy, jak stworzyć wygodne stanowisko do pracy w domu.
CZYTAJ WIĘCEJW poniedziałek, 12 lipca ruszył oficjalny profil ALDI Polska na LinkedIn. Sieć wkracza na portal by budować wizerunek pracodawcy i wspierać działania rekrutacyjne ale przede wszystkim pokazać, że markę ALDI tworzą ludzie. Na profilu dominować będą treści opowiadane z perspektywy pracowników. Nie zabraknie informacji o marce, jej wartościach oraz zaangażowaniu społecznym. Już przed startem profil
CZYTAJ WIĘCEJCo trzecia kobieta uważa, że w czasie pandemii zmniejszyły się możliwości rozwoju ich umiejętności.
CZYTAJ WIĘCEJZapraszamy do udziału!
CZYTAJ WIĘCEJJob leasing pozwala na transformację formy zatrudnienia bez szkody dla wizerunku firmy.
CZYTAJ WIĘCEJ