Rozmowa z założycielami Agencji Pracy HR Quality oraz pomysłodawcami platformy rekrutacyjnej QDriver.eu dedykowanej branży logistyczno – transportowej (Grzegorzem Boczoń, Łukaszem Gwizdałą oraz Andrzejem Stecem)
CZYTAJ WIĘCEJRóżnorodność pokoleń w firmach może przyprawić o zawrót głowy. Jest generacja X, Z, Y, a ostatnio dużo mówi się o „Henrykach”. Mają odmienne wizje świata, cele, potrzeby i oczekiwania, także wobec pracodawców. Jak motywować wszystkie te grupy?
CZYTAJ WIĘCEJBlisko połowa zarządzających w polskich firmach uważa, że ich obecny styl pracy i sposób działania jest niekorzystny dla ich zdrowia. Ponadto 1/3 liderów ocenia, że nie pracuje w pełni efektywnie, a praca zawodowa negatywnie odbija się na ich relacjach z bliskimi. Jaka jest kondycja liderów w polskich organizacjach?
CZYTAJ WIĘCEJZaangażowanie jest trudnym tematem dla wszystkich organizacji. Zaangażowanych jest jedynie 30-50% pracowników. W firmie Oracle odnotowano wzrost zaangażowania z 70% do 80%, który przyniósł około 2 mld USD oszczędności. Co zatem możemy zrobić, aby wpłynąć na zwiększenie wkładu pracowników?
CZYTAJ WIĘCEJSystemy benefitów zyskują na znaczeniu przy wyborze pracodawcy czy przywiązaniu pracownika do firmy. Ich głównym celem jest zapewnienie pracownikom poczucia bezpieczeństwa życiowego oraz zwiększanie motywacji. Warto więc poznać odpowiedź na pytanie nie tylko jak zbudować system benefitów…
CZYTAJ WIĘCEJKalendarze ludzi pracujących w większych organizacjach potrafią nawet w 80% być zapełnione spotkaniami. Przyjrzyjmy się więc jakie zadania ma lider – facylitator, organizując spotkanie dla swojego zespołu.
CZYTAJ WIĘCEJAgencje Social Media London Style i GrowHR zawiązały konsorcjum na potrzeby projektów Employer Branding
CZYTAJ WIĘCEJCzęsto mówi się o tym, co robić, gdy skuteczność zespołu już spadła. Czy nie lepiej jednak zapobiegać takim sytuacjom i minimalizować ryzyko obniżenia efektywności pracowników? Właśnie w tym pomaga low performance management. Jak wdrożyć w życie ten sposób zarządzania?
CZYTAJ WIĘCEJWedług raportu Deloitte , aż 89 proc. przedstawicieli firm uważa rozwój przywództwa i wykształcenie nowego pokolenia liderów za ważny lub bardzo ważny trend.
CZYTAJ WIĘCEJ6 na 10 pracodawców deklaruje, że ma wdrożony standard zachowań wobec kandydatów. Jednak aż 62% starających się o pracę nie zauważa, aby firmy dbały o relacje z nimi..
CZYTAJ WIĘCEJ