Grow jako pierwsza agencja Employer Branding w Polsce z usługą e-commerce

Grow jako pierwsza agencja Employer Branding w Polsce z usługą e-commerce

Grow, która od lat zmienia postrzeganie firm, jako pierwsza agencja EB & PR w Polsce, wchodzi na rynek e-commerce z ofertą „na życzenie”. Uruchomiony właśnie sklep z usługami takimi jak wsparcie marki w zakresie social mediów, produkcji foto & video czy badania zaangażowania, pozwala na wybór ściśle określonych usług Grow. Wszystko bez potrzeby podpisywania długoletniego kontraktu.

Rynek e-commerce w Polsce, to coraz większy kawałek handlowego tortu. Z roku na rok chętniej przenosimy transakcje do wirtualnego świata, co dobitnie pokazały czasy pandemii, w których wiele firm na nowo musiało przemyśleć strategię sprzedaży i dostosować swoją ofertę do nowych czasów.

5 lat temu światowe rynki zakupowe w e-commerce miały poziom 1 biliona dolarów. Dziś jest to już ponad 3 biliony dolarów w skali światowej. Jak łatwo zauważyć, wartość ta bardzo szybko rośnie, a dzięki temu zdobywa co raz to nowsze narzędzia do “operowania” zachowaniami konsumentów i ich decyzjami zakupowymi. Powoduje również niesamowity wzrost kreatywności i śmielszego podejścia do sprzedaży usług i towarów.

 Agencja Grow, która od ponad dekady specjalizuje się w działaniach związanych z employer brandingiem, public relations czy social mediami, postanowiła w sposób jeszcze bardziej przejrzysty i przystępny, spełnić oczekiwania swoich klientów poszukujących personalizacji i pełnej kontroli nad działaniami związanymi z EB, PR social mediami, kampaniami digitalowymi czy organizacją eventów. I tak właśnie powstał sklep (nie tylko pierwszy w Polsce, ale prawdopodobnie w całej Europie), który wskazuje na konkretne parametry usługi oraz jej wartość i rezultaty dla zamawiającego (organizacji).

“Jedyną różnicą w nowopowstałym sklepie względem innych rozwiązań e-commerce jest fakt, iż skorzystanie z przycisku „Zamawiam” jest niezobowiązujące i nie spowoduje automatycznie wystawienia faktury czy pobrania środków finansowych z konta. Nasz panel zakupowy nie prosi o podanie numerów konta, kart kredytowych oraz nie przekierowuje do platform płatniczych, a jedynie przekazuje nam dane do doprecyzowania oferty. Dzięki temu gwarantujemy naszym klientom przestrzeń na uszczegółowienie jej ostatecznego zakresu. Co ważne, gwarantujemy zamawiającemu instant reakcję z naszej strony (maksymalnie 48h po złożeniu zamówienia) by jak najlepiej zadbać o doświadczenia klienta – mówi Łukasz Jarota, Dyrektor Zarządzający w Agencji Grow.

Pełna oferta usług Agencji Grow jest już dostępna na stronie https://agencjagrow.pl/sklep/

  

Agencja Grow to jedna z czołowych agencji employerbrandingowych w Polsce, która od lat nie tylko realizuje strategie z tego obszaru, ale też uczy marki, jak budować atrakcyjny wizerunek pracodawcy. Swoimi sukcesami potwierdza, że employer branding to nie marketingowy slogan, a fundament pozwalający budować przewagę konkurencyjną. Wśród klientów agencji znajdują się takie marki jak: Generali, PLAY, Maspex, Grupa Eurocash, ALDI Polska, Mars, Lorenz czy Grupa LuxMed.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ

NEWSLETTER

HUMAN RESOURCES
HOT NEWS

OSTATNIO DODANE
SOCIAL HR CORNER