Troska o różnorodność na stałe zagościła w strategii zatrudnienia firm w Polsce.
CZYTAJ WIĘCEJNajbliższe lata będą wymagać od firm i ich pracowników elastyczności, ciągłego uczenia się i umiejętności przewidywania kierunku zmian.
CZYTAJ WIĘCEJZ tegorocznego raportu płacowego Hays Poland wynika, że świadczenia dodatkowe oferuje 90 proc. firm.
CZYTAJ WIĘCEJWyniki badania „Polski lider: decyzje w czasach VUCA”.
CZYTAJ WIĘCEJWbrew panującym stereotypom, znają języki obce, korzystają z mediów społecznościowych i nadążają za rozwojem technologicznym.
CZYTAJ WIĘCEJCo ciekawe, to nie pracownicy branży IT zajęli najwyższe miejsce na podium jeśli chodzi o skalę podwyżek w 2019 roku.
CZYTAJ WIĘCEJPrzy szukaniu nowej pracy niemal 33 proc. respondentów kieruje się etycznymi działaniami firmy.
CZYTAJ WIĘCEJZ badań 4Results wynika jednoznacznie, że menedżerowie nie oceniają wysoko efektywności spotkań.
CZYTAJ WIĘCEJ37 proc. badanych codziennie – również w weekendy – sprawdza skrzynkę pocztową, a niewiele mniej, bo 31 proc. zawsze odbiera służbowe telefony.
CZYTAJ WIĘCEJ„Spotkania: efektywnie spędzony czas czy stracone godziny?” – to tytuł badania zrealizowanego przez firmę szkoleniowo-doradczą 4Results.
CZYTAJ WIĘCEJ