Wizerunek firmy, jej marka i reputacja to suma wyobrażeń, przekonań, odczuć i wiedzy, które w pewnym „opakowaniu” sprzedaje HR-owiec kandydatom do pracy. Ubarwianie wizerunku, jeśli nie idą za tym realne działania firmy, ma krótkie nogi.
CZYTAJ WIĘCEJSpecjaliści z zakresu HR twierdzą, że już nawet 2/3 polskich firm ma problemy z pozyskaniem odpowiednich kadr. Jednak często kłopoty te można zminimalizować stosując odpowiednią taktykę pozyskiwania pracowników, bowiem na rynku pracownika coraz częściej najlepsze efekty przynoszą niestandardowe działania.
CZYTAJ WIĘCEJW obecnych czasach każdy nowoczesny pracodawca już wie, że o przewadze konkurencyjnej i rentowności firmy decydują tak naprawdę pracownicy – ich wiedza, doświadczenie, motywacja…
CZYTAJ WIĘCEJWszyscy lubimy podsumowania. Poniżej krótki subiektywny przegląd trendów w cyfrowych obszarach zarządzania personelem i rekrutacji. Obserwowane są wprawdzie od dłuższego czasu, jednak w tym roku ich znaczenie zdecydowanie się nasila.
CZYTAJ WIĘCEJNa początek zacznijmy od kejsu zza wielkiej wody. Ellen Pao, szefowa popularnego w USA serwisu internetowego Reddit, ostatecznie przeprosiła za zwolnienie powszechnie lubianej moderatorki forum “pytań i odpowiedzi” Victorii Taylor, a następnie ustąpiła ze stanowiska…
CZYTAJ WIĘCEJRynek talentów rozwija się w bardzo szybkim tempie, a rola jaką odgrywa w osiągnięciu sukcesu firmy nigdy nie była tak istotna jak obecnie.
CZYTAJ WIĘCEJ