Czy branża budowlana może być atrakcyjnym sektorem pracy dla najmłodszego pokolenia pracowników? Badania nie pozostawiają złudzeń,
CZYTAJ WIĘCEJSłyszeliście już o nowej kampanii EB na rynku pracy? Mowa o „Otwórz się na więcej” powered by Tarczyński! Zobaczcie sami!
CZYTAJ WIĘCEJKampania #RolaPracodawcy zmienia oblicze rynku pracy. W rozmowie z Łukaszem Jarotą, Dyrektorem Zarządzającym Agencji Grow, poznacie jej genezę.
CZYTAJ WIĘCEJALDI po raz kolejny zaskakuje i buduje wizerunek pracodawcy coraz odważniejszymi działaniami, stawiając jeszcze silniej na kampanię z udziałem własnych pracowników.
CZYTAJ WIĘCEJGeneracja Z w Polsce liczy już ponad 6 mln ludzi. Jakie mają oczekiwania wobec potencjalnych pracodawców?
CZYTAJ WIĘCEJ„Posiadamy przemyślaną strategię EB, która odpowiada na nasze EVP. Planujemy budżety i posiadamy całe zaplecze, które pozwala nam na realizowanie wielu projektów równocześnie.”
CZYTAJ WIĘCEJ