W opinii 63 proc. badanych pewność siebie nie jest cechą wrodzoną, ale można nad nią pracować. Okazuje się, że częściej przekonanie, że można budować własną pewność siebie dotyczy kobiet.
CZYTAJ WIĘCEJ„Lekarstwem” na szklany sufit, który przestaje być tylko metaforą, a staje się bardzo realną przeszkodą dla kobiet aspirujących do stanowisk menedżerskich, jest uzyskanie kompetencji wymaganych przez rynek.
CZYTAJ WIĘCEJTylko ⅕ Polaków nie widzi potrzeby zmiany nazwy „urlop macierzyński”, a ⅖ jest zdania, że sugeruje ona, że czas opieki nad niemowlęciem jest czasem odpoczynku. Zdaniem 44 proc. badanych określenie tego okresu powinno brzmieć inaczej. Według 43 proc. Polaków zmiana nazwy „urlop macierzyński” na bardziej neutralną mogłaby wpłynąć na poprawę postrzegania pracy opiekuńczej wykonywanej przez
CZYTAJ WIĘCEJBranża IT jest dla kobiet! Przedstawiamy historię Agnieszki Paradzińskiej.
CZYTAJ WIĘCEJPraca, rozwój i życie w świecie COVID-19 z perspektywy kobiet
CZYTAJ WIĘCEJPolska na tle innych krajów EU wyróżnia się jednym z najwyższych wskaźników udziału kobiet na stanowiskach menadżerskich.
CZYTAJ WIĘCEJTroska o różnorodność na stałe zagościła w strategii zatrudnienia firm w Polsce.
CZYTAJ WIĘCEJJak pomóc kobietom odkryć w sobie potencjał, nie uciekając się do banalnych rad typu „uwierz w siebie”?
CZYTAJ WIĘCEJPolski rynek pracy tymczasowej zdominowały kobiety.
CZYTAJ WIĘCEJAż 84 proc. respondentów badania Hays Poland wskazało, że najwyższe stanowiska w ich firmach zajmują mężczyźni.
CZYTAJ WIĘCEJ