Jaki powinien być wymarzony pracodawca? Okazuje się, że oprócz profesjonalisty marzy nam się po prostu… fajny człowiek.
CZYTAJ WIĘCEJMillenialsi nie mają dobrej prasy. Mówi się, że są roszczeniowi, aroganccy i przekonani o swojej wartości. Jak przekonać rekrutera, że to tylko stereotypy?
CZYTAJ WIĘCEJOgłoszenie o pracę to pierwszy element procesu rekrutacji. Ma przyciągnąć uwagę i zachęcić potencjalnych kandydatów.
CZYTAJ WIĘCEJAsertywność najczęściej kojarzona bywa z odmawianiem, umiejętnością obrony swoich racji czy też „nieranieniem” innych ludzi.
CZYTAJ WIĘCEJDigitalizacja jest obecnie jednym z częściej używanych słów. Na pewno wielokrotnie słyszałeś to pojęcie w pracy: „Musimy postawić na digitalizację” lub „Zaplanujmy strategię digitalową”. Czy słysząc te hasła, masz pewność, że wiesz co dana osoba ma na myśli?
CZYTAJ WIĘCEJJak powinna wyglądać rekrutacja specjalistów od komunikacji zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz?
CZYTAJ WIĘCEJ22 września przypada Światowy Dzień Ćwiczenia Przed Lustrem Prośby o Podwyżkę Płacy. Można więc przypuszczać, że w najbliższych dniach wielu pracowników spróbuje porozmawiać ze swoimi przełożonymi.
CZYTAJ WIĘCEJNie ma jednej definicji trudnego kandydata, jest jednak kilka typów, które na to miano zasługują. Największym wyzwaniem jest ten, którego szefostwo, mimo wysokich kosztów zatrudnienia i niełatwego charakteru, chce pozyskać.
CZYTAJ WIĘCEJRozmowa kwalifikacyjna bywa kluczowa w procesie rekrutacji. Dlatego warto wcześniej przygotować się do takiego spotkania i opracować odpowiednie pytania, które przedstawią Cię w dobrym świetle.
CZYTAJ WIĘCEJW czasie minuty potrafimy wyartykułować nawet do 175 słów, jednak podczas rozmowy rekrutacyjnej poza dobrym cv, doświadczeniem, to niewerbalne czynniki, takie jak: mowa ciała oraz ubiór, najmocniej przyciągają uwagę rozmówcy.
CZYTAJ WIĘCEJ