Jakiś czas temu prof. Dariusz Doliński, naukowiec z SWPS, we współpracy ze swoimi współpracownikami powtórzył badania nad siłą autorytetów.
CZYTAJ WIĘCEJEmployer Branding jest modnym tematem. Wielokrotnie jednak we wszystkich rozważaniach i dyskusjach związanych z tym obszarem umyka nam jedna z fundamentalnych kwestii, czyli pytanie na kogo powinniśmy ukierunkować nasze działania.
CZYTAJ WIĘCEJO komunikacji napisano już wiele – jakie mamy style, o błędach, szumach, czy barierach uniemożliwiających dobry przepływ informacji.
CZYTAJ WIĘCEJPoszukiwanie kandydatów na stanowiska produkcyjne to proces wymagający dużej kreatywności i zaangażowania.
CZYTAJ WIĘCEJW swoim życiu brałam udział w nie jednej rekrutacji. Czasem szukałam dla siebie inspiracji, czasem możliwości, a czasem ze zwykłej ciekawości odpowiadałam na zaczepki kolegów lub koleżanek z mojej branży i co?
CZYTAJ WIĘCEJNa rynek pracy wchodzą właśnie przedstawiciele nowego pokolenia. Pracodawcą przychodzi się więc zderzyć z pokoleniem Z, czasem nazywanym XD. Czemu XD?
CZYTAJ WIĘCEJTemat Personal Brandingu w wielu firmach powoduje poczucie zagrożenia. Dlaczego?
CZYTAJ WIĘCEJKolejny pracownik informuje cię, że planuje odejść? Choć rotacja w zespole jest zjawiskiem naturalnym, jej zbyt wysoki poziom stanowi zagrożenie dla stabilności firmy.
CZYTAJ WIĘCEJW ostatnim czasie dużo się mówi w aspekcie rekrutacji, o przekazywaniu kandydatom feedbacku, czyli informacji zwrotnej.
CZYTAJ WIĘCEJCo jest ważne, aby zespół osiągał jak najlepsze efekty dla firmy?
CZYTAJ WIĘCEJ