W ostatnim czasie dużo się mówi w aspekcie rekrutacji, o przekazywaniu kandydatom feedbacku, czyli informacji zwrotnej.
CZYTAJ WIĘCEJCo jest ważne, aby zespół osiągał jak najlepsze efekty dla firmy?
CZYTAJ WIĘCEJWedług badań firmy ADP jedna trzecia pracowników w Europie (33 proc.) jest niezadowolona z jakości liderów w swoim miejscu pracy.
CZYTAJ WIĘCEJNa dynamicznie rozwijającym się rynku pracownika mało kto wiąże się z jedną firmą na całe życie, a zmiana pracy co kilka lat – to norma.
CZYTAJ WIĘCEJRosnąca popularność trendu określanego terminem „bleisure”, czyli połączenia wyjazdu służbowego z wypoczynkiem pokazuje, jak zmieniają się aktualnie oczekiwania co do podróży biznesowych.
CZYTAJ WIĘCEJWiększość praktyk zarządzania, z których korzystamy dzisiaj, jest nadal zakorzeniona w starym wzorcu „zarządzaj i kontroluj”. Nic więc dziwnego, że Polacy są najbardziej zestresowanym narodem w Europie.
CZYTAJ WIĘCEJLubisz dawać pracownikom szczegółowe instrukcje, a później dokładnie śledzić ich pracę? A może często tracisz czas i nerwy na nanoszenie najmniejszych nawet poprawek na projekty twoich podwładnych, przy czym nadal uważasz, że sam zrobiłbyś to lepiej?
CZYTAJ WIĘCEJEB często bywa postrzegany jako lek na wszelkie bolączki firmy i zdaje się przy tym być idealnym rozwiązaniem wszelkich problemów związanych z postrzeganiem przedsiębiorstwa jako pracodawcy. Prawda jest jednak taka, że jest on jednak jedynie doraźny sposób leczenia objawów.
CZYTAJ WIĘCEJPodejście firm do pracowników zaczyna się w Polsce zmieniać. Pracodawcy powoli dostrzegają, że aby zachęcić wykwalifikowaną osobę do współpracy na rzecz ich przedsiębiorstwa, nie wystarczą obietnice wysokich zarobków.
CZYTAJ WIĘCEJWynagrodzenie wciąż najważniejsze, relacje coraz bardziej istotne
CZYTAJ WIĘCEJ