Liczba zwolnień lekarskich wystawianych w ostatnim kwartale roku wzrasta o 24% wporównaniu z III kwartałem.
CZYTAJ WIĘCEJRóżnorodność pokoleń w firmach może przyprawić o zawrót głowy. Jest generacja X, Z, Y, a ostatnio dużo mówi się o „Henrykach”. Mają odmienne wizje świata, cele, potrzeby i oczekiwania, także wobec pracodawców. Jak motywować wszystkie te grupy?
CZYTAJ WIĘCEJZaangażowanie jest trudnym tematem dla wszystkich organizacji. Zaangażowanych jest jedynie 30-50% pracowników. W firmie Oracle odnotowano wzrost zaangażowania z 70% do 80%, który przyniósł około 2 mld USD oszczędności. Co zatem możemy zrobić, aby wpłynąć na zwiększenie wkładu pracowników?
CZYTAJ WIĘCEJSystemy benefitów zyskują na znaczeniu przy wyborze pracodawcy czy przywiązaniu pracownika do firmy. Ich głównym celem jest zapewnienie pracownikom poczucia bezpieczeństwa życiowego oraz zwiększanie motywacji. Warto więc poznać odpowiedź na pytanie nie tylko jak zbudować system benefitów…
CZYTAJ WIĘCEJKalendarze ludzi pracujących w większych organizacjach potrafią nawet w 80% być zapełnione spotkaniami. Przyjrzyjmy się więc jakie zadania ma lider – facylitator, organizując spotkanie dla swojego zespołu.
CZYTAJ WIĘCEJCzęsto mówi się o tym, co robić, gdy skuteczność zespołu już spadła. Czy nie lepiej jednak zapobiegać takim sytuacjom i minimalizować ryzyko obniżenia efektywności pracowników? Właśnie w tym pomaga low performance management. Jak wdrożyć w życie ten sposób zarządzania?
CZYTAJ WIĘCEJWedług raportu Deloitte , aż 89 proc. przedstawicieli firm uważa rozwój przywództwa i wykształcenie nowego pokolenia liderów za ważny lub bardzo ważny trend.
CZYTAJ WIĘCEJMinimalna w porównaniu do wysokości pozostałych składek, a tak istotna przy ubieganiu się o zasiłek dla bezrobotnych. Poznaj tajemnice najistotniejszej składki dla osób, które tracą zatrudnienie, a chcą nabyć prawo do zasiłku.
CZYTAJ WIĘCEJ6 na 10 pracodawców deklaruje, że ma wdrożony standard zachowań wobec kandydatów. Jednak aż 62% starających się o pracę nie zauważa, aby firmy dbały o relacje z nimi..
CZYTAJ WIĘCEJWizerunek firmy, jej marka i reputacja to suma wyobrażeń, przekonań, odczuć i wiedzy, które w pewnym „opakowaniu” sprzedaje HR-owiec kandydatom do pracy. Ubarwianie wizerunku, jeśli nie idą za tym realne działania firmy, ma krótkie nogi.
CZYTAJ WIĘCEJ