Firmy powołują interdyscyplinarne zespoły ds. Problem Solving, czyli rozwiązywania problemów aby rozwiązywać bieżące problemy; zapobiegać potencjalnym problemom i podejmować nowe wyzwania. Przyjrzyjmy się bliżej tym zadaniom.
CZYTAJ WIĘCEJJak twierdzi A. Carvelli, młodzi Polacy mogą bez obaw szukać dobrej posady dotąd, aż ją znajdą. Najpóźniej po pół roku pracy w danej firmie powinni wiedzieć, jakie mają szanse na awans, by zdecydować, czy chcą w niej zostać.
CZYTAJ WIĘCEJZ najnowszego badania Hays Poland wynika, że najwyższe stanowiska są częściej obejmowane przez mężczyzn. Tylko nielicznym kobietom udaje się wejść do zarządów. Aż 85% respondentów wskazało, że osobą zarządzającą w ich firmie zajmuje mężczyzna
CZYTAJ WIĘCEJW potocznym rozumieniu słowo „talent” kojarzy się z umiejętnościami, które można zaprezentować w rozrywkowych programach – na myśl przychodzą śpiew, taniec, magiczne sztuczki… Hasło to można jednak postrzegać także w wymiarze biznesowym – pracodawcy spotykają się z osobami szczególnie uzdolnionymi każdego dnia. Wyzwaniem dla menedżerów jest ich dostrzeżenie i wspieranie.
CZYTAJ WIĘCEJNowe ograniczenia w istotny sposób rzutują na organizację pracy z wykorzystaniem pracowników tymczasowych.
CZYTAJ WIĘCEJPrzez wiele lat, gdy w Polsce z powodu sytuacji gospodarczej wiele osób borykało się z problemem bezrobocia, forma zatrudnienia była narzucana przez podmioty zatrudniające.
CZYTAJ WIĘCEJCzy można przeprowadzić badanie opinii pracowników samodzielnie? Można. Czy efektywność personalną firmy można ocenić spoglądając jedynie do wnętrza organizacji? Można. Czy uzyskane w ten sposób wyniki dadzą nam pełny i rzetelny obraz firmy? Niestety
CZYTAJ WIĘCEJHR to jedna z dziedzin biznesu, która w ostatnich 30. latach podlegała największym zmianom – od ograniczania obsługi kadrowo-administracyjnej pracowników, aż do gruntownej zmiany kultury organizacyjnej w firmach.
CZYTAJ WIĘCEJStudio Wiedzy ma przyjemność zaprosić do lektury raportu #TrendyHR_2017, który stanowi swego rodzaju kompendium wiedzy na temat najważniejszych i najgorętszych zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
CZYTAJ WIĘCEJKomunikacja korporacyjna nie musi być nudna. Firmy idą z duchem czasu i zapewniają nowoczesne narzędzia pracy oraz formy komunikowania się. Długie, nudne maile zastępują chaty i emotikony, a korytarzowe pogawędki – aktywne grupy na firmowych portalac
CZYTAJ WIĘCEJ