Nie tylko to, co mówi, ale też jak mówi i jak się zachowuje rozmówca, powinno zwrócić naszą uwagę. Często już podczas pierwszego kontaktu można dostrzec oznaki, które zwiastują złego kandydata do pracy.
CZYTAJ WIĘCEJLubimy narzekać. Czasem mamy również ochotę ponarzekać na szefa i firmę. Trzeba jednak wiedzieć z kim i o czym rozmawiać.
CZYTAJ WIĘCEJJeśli pośród bieli, niedającej za wygraną w tym roku zimy, zaczynasz zauważać coraz większe ilości czerwieni i różu – nabierasz podejrzeń.
CZYTAJ WIĘCEJCiągła praca w biegu, pod wpływem czasu i stresu nie sprzyja efektywności, a przynosi wręcz odwrotny skutek. Pokazują to wyniki opublikowanego ostatnio badania Kronos Inc. (firmy tworzącej oprogramowanie do zarządzania pracownikami) oraz Future Workplace.
CZYTAJ WIĘCEJJak prawidłowo motywować swoich pracowników? Odpowiedzi na to pytanie poszukuje niejeden przedsiębiorca, któremu zależy na efektywnej pracy całego zespołu.
CZYTAJ WIĘCEJ„A ile chciałby pan (chciałaby pani) zarabiać?” – to sakramentalne pytanie pojawia się podczas niemal każdej rozmowy kwalifikacyjnej. Jak zatem prowadzić z pracodawcą rozmowy o wynagrodzeniu, aby wychodzić z nich usatysfakcjonowanym finansowo?
CZYTAJ WIĘCEJA gdyby tak zmierzyć się z nauką kodowania i spróbować swoich sił w branży IT. Od czego zacząć?
CZYTAJ WIĘCEJCzy wiesz, że możesz mieć doskonałe kwalifikacje, a i tak nie zostaniesz zauważony przez potencjalnych pracodawców? Aby to zmienić, używaj odpowiednich słów-kluczy, które sprawią, że zauważą cię wyszukiwark
CZYTAJ WIĘCEJJak zepsuć nawet najlepsze CV? Użyć przestarzałej, niewyraźnej lub dziecinnej czcionki.
CZYTAJ WIĘCEJCo zatem powinna zrobić i na co może liczyć osoba, która chciałaby rozwijać się w którejś z tych profesji?
CZYTAJ WIĘCEJ