HR NEWS
  • Zarządzanie osobami, które myślą inaczej: przewaga czy problem?

    Zarządzanie osobami, które myślą inaczej: przewaga czy problem?0

    „Albo on się dostosuje, albo będziemy mieć kłopot” – sfrustrowany lider projektu zamknął laptopa z impetem. Kilka minut wcześniej skończyło się zebranie, które przeciągnęło się o pół godziny, bo Daniel znowu zakwestionował cały plan działania. Nie dlatego, że chciał być trudny. Po prostu dostrzegł w nim lukę, której nikt wcześniej nie zauważył. W ciszy salki

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Wolontariat pracowników: case studies ADP Polska

    Wolontariat pracowników: case studies ADP Polska0

    ADP Polska wprowadza wolontariat pracowników – mogą oni wybierać spośród działań zorientowanych na ekologię, rozwój osobisty oraz akcji podejmowanych wspólnie z innymi organizacjami. Pracownicy biorący udział w wolontariacie otrzymują dodatkowy dzień wolny od pracy. W ADP Polska funkcjonują już tematyczne grupy robocze zorientowane na akcje wśród pracowników. Jedna z grup działa w obszarze green, kolejna

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Skuteczna komunikacja i negocjacje: zbuduj siłę zespołu

    Skuteczna komunikacja i negocjacje: zbuduj siłę zespołu0

    Wzmacnianie zespołu to współczesne wyzwanie, które wymaga czegoś więcej niż tylko dbania o dobrą atmosferę. Jak sprawić, by zespół nie tylko efektywnie współpracował, ale także potrafił rozwiązywać wewnętrzne konflikty i radzić sobie z różnicami zdań? Eksperci ds. negocjacji, Jacek Słoma i Waldemar Nogaś z firmy Scotwork, podkreślają, jakie kompetencje są niezbędne do budowania zgranych i

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Zaufanie jako fundament zespołu

    Zaufanie jako fundament zespołu0

    Bez zaufania nie istnieje praca zespołowa i budowanie efektywnych relacji ani w miejscu pracy, ani w prywatnym życiu. Jak miewa się zaufanie jako fundament w zarządzaniu zespołem? Różnie.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Chcesz pracować efektywnie? Postaw na serdeczność!

    Chcesz pracować efektywnie? Postaw na serdeczność!0

    Są tacy, co twierdzą, że mili ludzie to zło. Jednak badania i dowody naukowe jednoznacznie potwierdzają: serdeczność w pracy powoduje, że pracujemy bardziej efektywnie. Zdziwieni?

    CZYTAJ WIĘCEJ