Agencje Social Media London Style i GrowHR zawiązały konsorcjum na potrzeby projektów Employer Branding
CZYTAJ WIĘCEJCzęsto mówi się o tym, co robić, gdy skuteczność zespołu już spadła. Czy nie lepiej jednak zapobiegać takim sytuacjom i minimalizować ryzyko obniżenia efektywności pracowników? Właśnie w tym pomaga low performance management. Jak wdrożyć w życie ten sposób zarządzania?
CZYTAJ WIĘCEJWedług raportu Deloitte , aż 89 proc. przedstawicieli firm uważa rozwój przywództwa i wykształcenie nowego pokolenia liderów za ważny lub bardzo ważny trend.
CZYTAJ WIĘCEJMinimalna w porównaniu do wysokości pozostałych składek, a tak istotna przy ubieganiu się o zasiłek dla bezrobotnych. Poznaj tajemnice najistotniejszej składki dla osób, które tracą zatrudnienie, a chcą nabyć prawo do zasiłku.
CZYTAJ WIĘCEJ6 na 10 pracodawców deklaruje, że ma wdrożony standard zachowań wobec kandydatów. Jednak aż 62% starających się o pracę nie zauważa, aby firmy dbały o relacje z nimi..
CZYTAJ WIĘCEJWizerunek firmy, jej marka i reputacja to suma wyobrażeń, przekonań, odczuć i wiedzy, które w pewnym „opakowaniu” sprzedaje HR-owiec kandydatom do pracy. Ubarwianie wizerunku, jeśli nie idą za tym realne działania firmy, ma krótkie nogi.
CZYTAJ WIĘCEJ