Jeszcze kilka lat temu nikt nie łączył ze sobą pojęć „szczęście” i „praca”. Jednak rynek ulega dynamicznym zmianom. Firmy zaczęły dostrzegać, że usatysfakcjonowane i zaangażowane zespoły, pracujące przy tym z pasją, znacząco zwiększają efektywność. Szczęśliwi pracują lepiej? Atmosfera w pracy staje się coraz ważniejszym czynnikiem branym pod uwagę przy wyborze pracodawcy, a my już dziś
Pandemia COVID-19 powodowana przez koronawirusa SARS-CoV-2 stawia przed przedsiębiorcami wiele wyzwań. Prawidłowe funkcjonowanie zakładów pracy w nowej rzeczywistości narzuconego rygoru sanitarnego, a co za tym idzie, utrzymanie produkcji i miejsc pracy, to obecnie priorytet. Jak wobec tego przeprowadzić firmę przez ten trudny czas i na co zwrócić uwagę? Przygotowanie planu Przede wszystkim ważne jest podejście proaktywne.
Najskuteczniejsze firmy to takie, które nie działają na rynku tylko reaktywnie, ale wyznaczają trendy w obszarach digitalizacji czy automatyzacji.
Jedni zakładają szpilki na zebranie online, inni zostają w kapciach…
Wywiad z Maciejem Michalewskim, prezesem zarządu Element, o innowacyjnych technologiach wspierających procesy rekrutacyjne.
Chcemy, by zwycięskie projekty stawały się inspiracją dla całego polskiego rynku, dlatego do udziału zapraszamy wszystkie firmy, które chcą się pochwalić swoimi praktykami z obszaru employer branding.
16.09.2021
Jak bardzo pracownicy w Polsce są zadowoleni ze swojej pracy? Średnio, co potwierdzają wyniki badania Hays Poland.
TERMIN WKRÓTCE
TERMIN WKRÓTCE
SPRAWDŹ