Podczas jubileuszowej 10. Gali konkursu Employer Branding Excellence Awards 2021, która odbyła się 9 września 2021 r., zostały wręczone nagrody dla pracodawców za najlepsze projekty employerbrandingowe ostatnich 12 miesięcy.
Ideą konkursu, który został zorganizowany przez HRM Institute już po raz dziesiąty, jest nagrodzenie i zaprezentowanie najlepszych praktyk employerbrandingowych w Polsce oraz szerzenie dobrych praktyk, które mogą stać się wzorem i inspiracją dla innych pracodawców. Zdobywcy głównych nagród w poszczególnych kategoriach konkursowych otrzymali zaprojektowane specjalnie dla konkursu i ręcznie wykonane statuetki łucznika. W skład Jury konkursu EBEA 2021 weszli: Anna Macnar (Przewodnicząca), Julia Bojanowska, Maja Gojtowska, Monika Kantowicz-Gdańska, Paulina Mazur, Adrian Gamoń i Adam Piwek.
Na przestrzeni dziesięciu lat trwania konkursu w polskim employer brandingu zmieniło się naprawdę sporo. Podkreśla Anna Macnar, CEO HRM Institute. Liczba pracodawców realizujących projekty EB wzrosła niesamowicie! Coraz więcej firm dba o swoją markę i łączy cele biznesowe z celami rekrutacyjnymi. W pierwszym konkursie Employer Branding Excellence Awards było ponad trzydzieści zgłoszeń, a w tym roku ponad sto trzydzieści. Znacząco rośnie również jakość projektów i Jury ma coraz trudniejsze zadanie, żeby wyłonić zwycięzców i nagrodzonych. W jubileuszowej edycji konkursu nagrodziliśmy i wyróżniliśmy bardzo dużo projektów, a chciałoby się jeszcze więcej…
Kategorie konkursu Employer Branding Excellence Awards
Nagrody zostały przyznane w ośmiu kategoriach:
- Strona/zakładka kariery
- Film rekrutacyjny / wizerunkowy
- Innowacja employer branding
- Kampania Rekrutacyjna Offline
- Kampania Internetowa
- Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa
- Strategia Employer Branding do 100 tys. PLN
- Strategia Employer Branding pow. 100 tys. PLN
Nagrodzeni w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2021:
Kategoria Strategia employer branding powyżej 100 tys.
Zwycięzca: Nordea
Wyróżnienie: Philip Morris w Polsce
Kategoria Strategia employer branding do 100 tys.
Zwycięzca: Allegro
Wyróżnienia:
- Eurocash
- Nationale-Nederlanden
- UBS
Kategoria Kampania wewnętrzna
Zwycięzcy:
- Agencja Ancymony (Schulz)
- Netguru
Wyróżnienia:
- Atos Poland Global Services
- BNP Paribas
- Clearcode S.A.
- Credit Agricole Bank Polska
- Globalne Centrum Kompetencyjne GSK Tech w Poznaniu
- Jeronimo Martins Polska S.A. Biedronka
- Lidl Polska
- Orbico
- Ringier Axel Springer Polska
- Robert Bosch
Kategoria Kampania online
Zwycięzca: Orange Polska
Wyróżnienia:
- Coca – Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie
- Deloitte
- ING Tech Poland
- PZU
- Jastrzębska Spółka Węglowa
- Jeronimo Martins Polska, Biedronka
- Lidl Polska
- mBank
- Merixstudio
- Nationale-Nederlanden
- Nordea
- Tigers
Kategoria Kampania offline
Zwycięzca: Nordea
Wyróżnienia:
- BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego
- IKEA Polska
Kategoria Innowacja employer branding
Zwycięzcy:
- Jastrzębska Spółka Węglowa
- Ten Square Games
Wyróżnienia:
- BASF Polska
- mBank
- Merixstudio
- Orange Polska
- Data Art
Kategoria Strona internetowa/ landing page
Zwycięzca: Netguru
Wyróżnienia:
- DGS Poland
- Globalne Centrum Kompetencyjne GSK Tech w Poznaniu
- Philip Morris w Polsce
Kategoria Film wizerunkowy
Zwycięzca: Nordea
Wyróżnienia:
- mBank
- Orange
Gratulujemy wszystkim nagrodzonym i wyróżnionym! Podziękowania i gratulacje kierujemy również do pozostałych pracodawców, którzy zgłosili prace do konkursu. Należą im się ogromne brawa! Zapraszamy do kolejnych edycji konkursu. Opisy projektów będziemy publikować na blogu HRM Institute.