Wyniki konkursu Employer Branding Excellence Awards 2021

Wyniki konkursu Employer Branding Excellence Awards 2021

Podczas jubileuszowej 10. Gali konkursu Employer Branding Excellence Awards 2021, która odbyła się 9 września 2021 r., zostały wręczone nagrody dla pracodawców za najlepsze projekty employerbrandingowe ostatnich 12 miesięcy.  

Ideą konkursu, który został zorganizowany przez HRM Institute już po raz dziesiąty, jest nagrodzenie i zaprezentowanie najlepszych praktyk employerbrandingowych w Polsce oraz szerzenie dobrych praktyk, które mogą stać się wzorem i inspiracją dla innych pracodawców. Zdobywcy głównych nagród w poszczególnych kategoriach konkursowych otrzymali zaprojektowane specjalnie dla konkursu i ręcznie wykonane statuetki łucznika. W skład Jury konkursu EBEA 2021 weszli: Anna Macnar (Przewodnicząca), Julia Bojanowska, Maja Gojtowska, Monika Kantowicz-Gdańska, Paulina Mazur, Adrian Gamoń i Adam Piwek.

Na przestrzeni dziesięciu lat trwania konkursu w polskim employer brandingu zmieniło się naprawdę sporo. Podkreśla Anna Macnar, CEO HRM Institute. Liczba pracodawców realizujących projekty EB wzrosła niesamowicie! Coraz więcej firm dba o swoją markę i łączy cele biznesowe z celami rekrutacyjnymi. W pierwszym konkursie Employer Branding Excellence Awards było ponad trzydzieści zgłoszeń, a w tym roku ponad sto trzydzieści. Znacząco rośnie również jakość projektów i Jury ma coraz trudniejsze zadanie, żeby wyłonić zwycięzców i nagrodzonych. W jubileuszowej edycji konkursu nagrodziliśmy i wyróżniliśmy bardzo dużo projektów, a chciałoby się jeszcze więcej…

Kategorie konkursu Employer Branding Excellence Awards

Nagrody zostały przyznane w ośmiu kategoriach:

  • Strona/zakładka kariery
  • Film rekrutacyjny / wizerunkowy
  • Innowacja employer branding
  • Kampania Rekrutacyjna Offline
  • Kampania Internetowa
  • Wewnętrzna Kampania Wizerunkowa
  • Strategia Employer Branding do 100 tys. PLN
  • Strategia Employer Branding pow. 100 tys. PLN

Nagrodzeni w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2021:

Kategoria Strategia employer branding powyżej 100 tys.

Zwycięzca: Nordea

Wyróżnienie: Philip Morris w Polsce

Kategoria Strategia employer branding do 100 tys.

Zwycięzca: Allegro

Wyróżnienia:

  • Eurocash
  • Nationale-Nederlanden
  • UBS

Kategoria Kampania wewnętrzna

Zwycięzcy:

  • Agencja Ancymony (Schulz)
  • Netguru

Wyróżnienia:

  • Atos Poland Global Services
  • BNP Paribas
  • Clearcode S.A.
  • Credit Agricole Bank Polska
  • Globalne Centrum Kompetencyjne GSK Tech w Poznaniu
  • Jeronimo Martins Polska S.A. Biedronka
  • Lidl Polska
  • Orbico
  • Ringier Axel Springer Polska
  • Robert Bosch

Kategoria Kampania online

Zwycięzca: Orange Polska 

Wyróżnienia:

  • Coca – Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie
  • Deloitte
  • ING Tech Poland
  • PZU
  • Jastrzębska Spółka Węglowa
  • Jeronimo Martins Polska, Biedronka
  • Lidl Polska
  • mBank
  • Merixstudio
  • Nationale-Nederlanden
  • Nordea
  • Tigers

Kategoria Kampania offline

Zwycięzca: Nordea

Wyróżnienia:

  • BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego
  • IKEA Polska

Kategoria Innowacja employer branding

Zwycięzcy:

  • Jastrzębska Spółka Węglowa
  • Ten Square Games

Wyróżnienia:

  • BASF Polska
  • mBank
  • Merixstudio
  • Orange Polska
  • Data Art

Kategoria Strona internetowa/ landing page

Zwycięzca: Netguru

Wyróżnienia:

  • DGS Poland
  • Globalne Centrum Kompetencyjne GSK Tech w Poznaniu
  • Philip Morris w Polsce

Kategoria Film wizerunkowy

Zwycięzca: Nordea

Wyróżnienia:

  • mBank
  • Orange

Gratulujemy wszystkim nagrodzonym i wyróżnionym! Podziękowania i gratulacje kierujemy również do pozostałych pracodawców, którzy zgłosili prace do konkursu. Należą im się ogromne brawa! Zapraszamy do kolejnych edycji konkursu. Opisy projektów będziemy publikować na blogu HRM Institute.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ

NEWSLETTER

HUMAN RESOURCES
HOT NEWS

OSTATNIO DODANE
SOCIAL HR CORNER