Książka autorstwa Joanny Greli pt. „Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli”, to praktyczny i przemyślany przewodnik dla osób, które objęły właśnie stanowisko kierownicze – niezależnie od tego, czy awansowały wewnętrznie, czy dołączyły do organizacji z zewnątrz. Pozycja ta wyróżnia się na rynku literatury liderskiej nie tylko swoją strukturą, ale
CZYTAJ WIĘCEJZetki nie chcą motywacji finansowej. Ich oczekiwania bazują na budowaniu poczucia sensu w pracy.
CZYTAJ WIĘCEJChoć biznes kalkuluje liczby, restrukturyzacja to przede wszystkim ludzie – ci, którzy odchodzą, ale i ci, którzy muszą to ogłosić. Eksperci alarmują: firmy w Polsce są wciąż zaniedbują emocjonalne przygotowanie do procesów restrukturyzacji Zwolnienia to dziś nie pytanie „czy?”, ale „kiedy i jak?”. Coraz więcej firm – szczególnie z sektora automotive, ale nie tylko –
CZYTAJ WIĘCEJDwa dni wolnego rocznie z powodu siły wyższej – brzmi jak słuszne udogodnienie w nagłych sytuacjach życiowych. Jednak w praktyce ten przywilej pracowniczy wzbudza coraz więcej emocji. Firmy alarmują: przepis jest nieprecyzyjny, może być nadużywany, a jego stosowanie wprowadza realne trudności organizacyjne. Część pracodawców zaczyna stawiać opór, co prowadzi do napięć, a nawet odmów udzielenia
CZYTAJ WIĘCEJAgenci AI coraz śmielej wkraczają do świata pracy – nie jako futurystyczna koncepcja, ale realne wsparcie dla pracowników i firm. Jak Polacy reagują na ten proces? Z badania przeprowadzonego na zlecenie Salesforce przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku wynika, że społeczeństwo jest jednocześnie zaciekawione, pełne nadziei, ale i miejscami zaniepokojone. Ciekawość i niepokój
CZYTAJ WIĘCEJDzień Przyjaciela to dobra okazja, by przypomnieć sobie jak ważne są relacje w pracy. W pracy spędzamy dużą część życia, warto więc, by ten czas mijał w atmosferze autentycznej życzliwości i wzajemnego szacunku. Nie musi to być wielka przyjaźń „na dobre i na złe”. Wystarczy zwykła szczerość, uważność i ludzka sympatia. Tylko i aż tyle.
CZYTAJ WIĘCEJ