Prawdopodobnie każdy z nas zdaje sobie sprawę ze znaczenia feedbacku w codziennej pracy
CZYTAJ WIĘCEJRosnąca popularność trendu określanego terminem „bleisure”, czyli połączenia wyjazdu służbowego z wypoczynkiem pokazuje, jak zmieniają się aktualnie oczekiwania co do podróży biznesowych.
CZYTAJ WIĘCEJStosunkowo do niedawna uważano, że kobiety nie powinny mieć ani praw wyborczych, ani wielu innych przywilejów. Czy to znaczy, że powszechnie uznawano je za gorsze, nienadające się do uczestniczenia w życiu społecznym, zawodowym czy politycznym? Niekoniecznie.
CZYTAJ WIĘCEJPrzez wiele lat pracowałam z działami sprzedaży i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że były to jedne z najciekawszych doświadczeń, jakie miałam okazję zdobyć.
CZYTAJ WIĘCEJPonad 60% pracowników zatrudnionych w sektorze SSC/BPO jest otwartych na zmiany zawodowe, również te związane ze zmianą miejsca zamieszkania – wynika z badania przeprowadzonego przez HRK S.A.
CZYTAJ WIĘCEJWiększość praktyk zarządzania, z których korzystamy dzisiaj, jest nadal zakorzeniona w starym wzorcu „zarządzaj i kontroluj”. Nic więc dziwnego, że Polacy są najbardziej zestresowanym narodem w Europie.
CZYTAJ WIĘCEJStarzenie się społeczeństwa i „rynek pracownika”, czyli efekt niskiej stopy bezrobocia, sprawiają, że pracodawcy coraz częściej dostrzegają konieczność zatrudniania starszych pracowników.
CZYTAJ WIĘCEJAż 76 proc. osób pracujących w firmach, które dają możliwość pracy zdalnej, korzysta z tego przywileju raz na jakiś czas. Ponad jedna trzecia z nich wykonuje swoje obowiązki z domu nieprzerwanie.
CZYTAJ WIĘCEJLubisz dawać pracownikom szczegółowe instrukcje, a później dokładnie śledzić ich pracę? A może często tracisz czas i nerwy na nanoszenie najmniejszych nawet poprawek na projekty twoich podwładnych, przy czym nadal uważasz, że sam zrobiłbyś to lepiej?
CZYTAJ WIĘCEJNa pierwszy rzut oka, każdy z tych działów zajmuje się czymś zupełnie innym. Sprzedaż dostarcza klientom rozwiązania i dba o właściwe relacje, marketing wykorzystuje odpowiednie narzędzia aby promować markę i przekonywać do niej klientów a HR zatrudnia, administruje kadrami i płacami i robi wszystko, aby ludziom chciało się efektywnie pracować.
CZYTAJ WIĘCEJ