Wywiad z Małgorzatą Pukropek, psycholog i ekspertką HR Consulting w Antal.
CZYTAJ WIĘCEJBudowa nowoczesnego żłobka i przedszkola dla dzieci pracowników Grupy Kapitałowej PGNiG wystartowała w październiku 2018 r.
CZYTAJ WIĘCEJWywiad z Bartoszem Waligórą, Group HR Director w eSKY.pl
CZYTAJ WIĘCEJ… Zatem wracając do tytułowego pytania, co decyduje dziś o skuteczności HR Business Partnera? Jaka postawa jest determinantem sukcesu?
CZYTAJ WIĘCEJChoć firmy wabią specjalistów IT spełniając ich coraz śmielsze wymagania, nadal mają poważny problem z obsadzaniem stanowisk. Znana firma ubezpieczeniowa postanowiła znaleźć inne rozwiązanie i przekwalifikowała swoich pracowników chętnych do zmiany zajęcia. Okazało się, że można przekwalifikować się do pracy w IT. Automatyzacja, robotyzacja, cyfryzacja – dla jednych to synonimy postępu technologicznego naszych czasów, dla
CZYTAJ WIĘCEJZ najnowszych danych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych za IIQ br. wynika, że już ponad 403 tys. Ukraińców płaci składki w Polsce na ubezpieczenia społeczne. To o 49% więcej, niż w podobnym okresie ubiegłego roku.
CZYTAJ WIĘCEJPonoć siłą w dzisiejszych czasach jest moc poleceń. Wielu ekspertów powołuje się na trafność kandydatur zarekomendowanych przez innych ludzi.
CZYTAJ WIĘCEJSzef i pracownicy bez sprawnej komunikacji nie działają ani efektywnie, ani wydajnie. Pomimo że firmy włączają do swojego systemu komunikacji narzędzia poczty elektronicznej czy nowoczesne aplikacje, to nie można zapominać o systematycznej komunikacji w formie rozmowy. W obecnych czasach rozmowę bezpośrednią często zastępuje rozmowa on-line, co jest szczególnie przydatne przy rozproszonej strukturze organizacyjnej. Rozmowa to
CZYTAJ WIĘCEJCzy wynagrodzenie za pracę jest formą komunikacji? Jak najbardziej! To przekaz, który mówi pracownikowi, ile jego praca jest warta dla pracodawcy. Problem w tym, że jeśli pracodawca nie pomoże pracownikowi zrozumieć związku pomiędzy wkładem pracy a zarobkami, może to doprowadzić do nieporozumień i w końcu, do odejścia z firmy.
CZYTAJ WIĘCEJAsertywność, bardzo często mylnie identyfikowana jedynie, jako zdolność do odmowy, wielokrotnie uważana jest za umiejętność złą lub przynajmniej niemile widzianą przez pracodawców.
CZYTAJ WIĘCEJ