Asertywność, bardzo często mylnie identyfikowana jedynie, jako zdolność do odmowy, wielokrotnie uważana jest za umiejętność złą lub przynajmniej niemile widzianą przez pracodawców.
CZYTAJ WIĘCEJTrendBook HRI to publikacja będąca efektem prac zarządzających, liderów branży HR oraz menedżerów HR.
CZYTAJ WIĘCEJPodstawowe pytanie, które powinniśmy sobie zadać to: co daje nam dobrze zaprojektowana zakładka dotycząca kariery? Mówiąc krótko – bardzo dużo.
CZYTAJ WIĘCEJ„Content is king” – to powiedzenie jest znane każdej osobie zajmującej się marketingiem. Ale czym tak naprawdę jest content marketing?
CZYTAJ WIĘCEJNie jeden raz spotkałam ich. Byli jak ćmy lecące do światła, albo wrony masowo obsiadające drzewo. Mijała chwila i od razu zaczynali, bez tzw. „krempacji”. Prosto z mostu. Narzekacze pracowi.
CZYTAJ WIĘCEJPrzedawniamy Wam nową odsłonę HRNews. Zapraszamy do tworzenia treści i rozwijania serwisu razem z nami. To portal dla Was i o Was!
CZYTAJ WIĘCEJRecently I have learned that someone is publishing a book about “50 most bu****it theories” managers may come across during corporate training. Author challenges Maslow and other fundamental theories by gathering contradictory results of various psychological studies. This reminded me also of some situations when business managers have discredited employee survey results around motivation, or HR tools in general.
CZYTAJ WIĘCEJRozwój technologiczny, który rewolucjonizuje świat na naszych oczach, wprowadza nieuchronnie zmiany w sposobie naszego życia i pracy. Rozwój sztucznej inteligencji, robotyzacja, zarządzanie ogromną ilością danych – wszystko to sprawia, że zmienia się model kompetencyjny pracowników, również polskich firm.
CZYTAJ WIĘCEJPolskie publikacje na temat ghostingu są wciąż nieliczne. Być może to dobry znak niezapowiadający rozprzestrzenienia się zjawiska na naszym rynku pracy. Jednak pojawiają się głosy, przypisujące skłonność do “ghostingu” generacji Millenialsów, którzy podobno zamiast konfrontacji i zmagania się z trudną dla siebie sytuacją wybierają ucieczkę.
CZYTAJ WIĘCEJ13 z 20 uczestniczek wróciło do pracy, a kilka kolejnych uczestniczy w procesie rekrutacyjnym. Niektóre panie planują rozpoczęcie własnej działalności. Tak przedstawiają się wyniki 8. edycji programu aktywizacji zawodowej kobiet „W drodze do pracy” realizowanego przez Henkel Polska i Fundację „Miejsce Kobiet”. – Inicjując program społeczny „W drodze do pracy” w 2013 roku postawiliśmy sobie
CZYTAJ WIĘCEJ