Pracodawco, przedsiębiorco chcesz przyjąć osobę, którą przyuczysz do pracy na wybranym stanowisku w swojej firmie? Skorzystaj ze wsparcia oferowanego przez urzędy pracy.
CZYTAJ WIĘCEJUstawa o szczególnych zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy z przyczyn niedotyczących pracowników nakłada na pracodawcę obowiązek zatrudnienia pracownika…
CZYTAJ WIĘCEJW stosunku do pracowników z lekkim stopniem niepełnosprawności czas pracy powinien być ustalany w określony sposób. Pracownicy o wszystkich stopniach niepełnosprawności nie mogą pracować dłużej niż 8 godz. na dobę oraz 40 godz. w tygodniu
CZYTAJ WIĘCEJW ciągu ostatnich kilku lat polski rynek pracy przeszedł znaczną transformację. Jeszcze do niedawna karty w grze niemal samodzielnie rozdawali pracodawcy, jednak w większości branż nastał okres rynku pracy dyktowanego potrzebami pracownika.
CZYTAJ WIĘCEJWedług danych Future Workplace, najbardziej cenionym przez pracowników benefitem jest dziś elastyczność, która wyprzedza m.in. bonusy związane z opieką medyczną.
CZYTAJ WIĘCEJPonad 50% światowych firm i korporacji planuje wprowadzić mechanizmy grywalizacji w nadchodzących latach. Jeśli i Ty o tym myślisz, warto, byś zwrócił uwagę na 5 kluczowych obszarów sukcesu. Jednocześnie – jeśli o to nie zadbasz – staną się rafami i mieliznami, na których rozbije się Twój projekt.
CZYTAJ WIĘCEJJeżeli pracodawca wymaga świadczenia pracy w święto lub w weekend, w zamian za odpoczynek w wybranym dniu roboczym, to zatrudniony nie może odmówić.
CZYTAJ WIĘCEJPokolenie Y to osoby urodzone między rokiem 1980 a 90. (według niektórych źródeł nawet 95.).
Dlaczego pokolenie Y?
Każdy szef staje kiedyś przed koniecznością ukarania niesubordynowanego, lekkomyślnego lub nielojalnego pracownika. Kodeks pracy wyraźnie wskazuje, jakie kary porządkowe i za jaki rodzaj przewinień może zastosować pracodawca.
CZYTAJ WIĘCEJDyrektor HR zazwyczaj nie jest postrzegany jako najważniejszy doradca i partner prezesa przy podejmowaniu strategicznych decyzji, w odróżnieniu od swoich kolegów odpowiadających w firmie za sprzeda.ż czy finanse. To wielki błąd, ponieważ nie od dziś wiadomo, że najważniejszym kapitałem firmy są ludzie..
CZYTAJ WIĘCEJ