Pandemia obnażyła skuteczność działań pracodawców w obszarze zdrowia i samopoczucia pracowników oraz ich realne potrzeby. Jak wynika z badania Activy Przyszłość wellbeingu i benefitów pracowniczych – nowe porządki, ci drudzy ocenili poziom dbałości o wellbeing w swoim miejscu pracy tylko na 3,3 w 5-stopniowej skali. W nowej rzeczywistości domagają się przede wszystkim elastyczności co do
CZYTAJ WIĘCEJWywiad z Piotrem Wołoszynem z firmy DMZ zajmującej się dostarczaniem systemów dla działów HR.
CZYTAJ WIĘCEJJuż wcześniej praca zdalna stawała się coraz bardziej popularna.
CZYTAJ WIĘCEJZ 61 do 72 proc. wzrosła liczba osób skłonnych do przestrzegania zalecenia epidemicznego, gdy przekonywał do niego plakat wykorzystujący nauki behawioralne.
CZYTAJ WIĘCEJWywiad z Maciejem Michalewskim, prezesem zarządu Element, o innowacyjnych technologiach wspierających procesy rekrutacyjne.
CZYTAJ WIĘCEJEpidemia koronawirusa zmieniła styl pracy wielu Polaków. W efekcie 1 na 5 pracowników znacznie zwiększył czas spędzany z telefonem w ręku – wynika z badania Krajowego Rejestru Długów. Dla niemal jednej czwartej z tej grupy służbowe rozmowy zajmują aż 4 godziny więcej w ciągu dnia, niż przed wybuchem zarazy. Z kolei wśród osób, które po
CZYTAJ WIĘCEJ48% specjalistów podjęło działania rozwojowe w okresie pandemii.
CZYTAJ WIĘCEJPrzed kryzysem prawie połowa przedstawicieli pokolenia Y w Polsce deklarowała, że chce w ciągu dwóch lat zmienić pracę.
CZYTAJ WIĘCEJJuż 4 września wejdą w życie nowe zasady delegowania pracowników w kontekście świadczenia usług i czasowych wyjazdów do spółek w ramach grupy kapitałowej. Z badania przeprowadzonego przez PwC wynika, że przedsiębiorcy obawiają się zmienionych przepisów – jedna piąta respondentów twierdzi, że nowe zasady wpłyną negatywnie na ich biznes poprzez zmniejszenie przychodów lub wzrost kosztów ich
CZYTAJ WIĘCEJNajczęściej oferta benefitowa jest dostępna dla pracowników branż IT, telekomunikacyjnej i usługowej.
CZYTAJ WIĘCEJ