Z 61 do 72 proc. wzrosła liczba osób skłonnych do przestrzegania zalecenia epidemicznego, gdy przekonywał do niego plakat wykorzystujący nauki behawioralne.
CZYTAJ WIĘCEJWywiad z Maciejem Michalewskim, prezesem zarządu Element, o innowacyjnych technologiach wspierających procesy rekrutacyjne.
CZYTAJ WIĘCEJEpidemia koronawirusa zmieniła styl pracy wielu Polaków. W efekcie 1 na 5 pracowników znacznie zwiększył czas spędzany z telefonem w ręku – wynika z badania Krajowego Rejestru Długów. Dla niemal jednej czwartej z tej grupy służbowe rozmowy zajmują aż 4 godziny więcej w ciągu dnia, niż przed wybuchem zarazy. Z kolei wśród osób, które po
CZYTAJ WIĘCEJ48% specjalistów podjęło działania rozwojowe w okresie pandemii.
CZYTAJ WIĘCEJPrzed kryzysem prawie połowa przedstawicieli pokolenia Y w Polsce deklarowała, że chce w ciągu dwóch lat zmienić pracę.
CZYTAJ WIĘCEJJuż 4 września wejdą w życie nowe zasady delegowania pracowników w kontekście świadczenia usług i czasowych wyjazdów do spółek w ramach grupy kapitałowej. Z badania przeprowadzonego przez PwC wynika, że przedsiębiorcy obawiają się zmienionych przepisów – jedna piąta respondentów twierdzi, że nowe zasady wpłyną negatywnie na ich biznes poprzez zmniejszenie przychodów lub wzrost kosztów ich
CZYTAJ WIĘCEJNajczęściej oferta benefitowa jest dostępna dla pracowników branż IT, telekomunikacyjnej i usługowej.
CZYTAJ WIĘCEJJakie obowiązki spoczywają na agencji, a jakie na pracodawcy?
CZYTAJ WIĘCEJFirmy, które dbają o relacje zarówno z pracownikami, jak i z otoczeniem, są lepiej postrzegane przez kandydatów. Dbając o relacje możemy pozyskiwać kandydatów lepiej dopasowanych do kultury organizacyjnej firmy, a nasi pracownicy będą z nami dłużej i staną się ambasadorami marki. Employer branding a relacje w organizacji to temat przewodni konferencji EB Summit, która odbędzie
CZYTAJ WIĘCEJJeśli chcemy zachować zdrowy kręgosłup i sprawność na dłużej, powinniśmy pomyśleć o odpowiednim siedzisku i właściwej pozycji.
CZYTAJ WIĘCEJ