Wchodzisz do biura, widzisz na biurku dwa dokumenty, oba do Ciebie.
CZYTAJ WIĘCEJEmployer Branding jest modnym tematem. Wielokrotnie jednak we wszystkich rozważaniach i dyskusjach związanych z tym obszarem umyka nam jedna z fundamentalnych kwestii, czyli pytanie na kogo powinniśmy ukierunkować nasze działania.
CZYTAJ WIĘCEJO komunikacji napisano już wiele – jakie mamy style, o błędach, szumach, czy barierach uniemożliwiających dobry przepływ informacji.
CZYTAJ WIĘCEJCarrotspot laureatem konkursu Corporate Demo Day HR Tech & Future Workplace
CZYTAJ WIĘCEJRodzina, rozpoznawalność miasta oraz rozwój osobisty mają wpływ na wybór przyszłego pracodawcy w branży SSC/BPO – wynika z najnowszego badania firmy doradztwa personalnego HRK S.A.
CZYTAJ WIĘCEJPoszukiwanie kandydatów na stanowiska produkcyjne to proces wymagający dużej kreatywności i zaangażowania.
CZYTAJ WIĘCEJOto Top 10 najciekawszych świątecznych pracoumilaczy według portalu well.hr.
CZYTAJ WIĘCEJW swoim życiu brałam udział w nie jednej rekrutacji. Czasem szukałam dla siebie inspiracji, czasem możliwości, a czasem ze zwykłej ciekawości odpowiadałam na zaczepki kolegów lub koleżanek z mojej branży i co?
CZYTAJ WIĘCEJNa rynek pracy wchodzą właśnie przedstawiciele nowego pokolenia. Pracodawcą przychodzi się więc zderzyć z pokoleniem Z, czasem nazywanym XD. Czemu XD?
CZYTAJ WIĘCEJTemat Personal Brandingu w wielu firmach powoduje poczucie zagrożenia. Dlaczego?
CZYTAJ WIĘCEJ