Nie zawsze kryterium wyboru trenera do współpracy jest tak oczywiste, jak mogłoby się wydawać.
CZYTAJ WIĘCEJIgnorowanie potrzeb cyfrowych to groźba dla zrównoważonego rozwoju społeczeństwa.
CZYTAJ WIĘCEJCzy wprowadzać mechanizmy ze świata gier do zarządzania sprzedażą?
CZYTAJ WIĘCEJRotacja w zespole sprzedaży to naturalne zjawisko. Chcesz, by wynikała ona przede wszystkim z Twoich świadomych decyzji i pozostawała na niskim poziomie? Zwolnij tempo.
CZYTAJ WIĘCEJPołowa Polaków jest zaangażowana – to wniosek płynący z corocznego badania Aon Best Employers. Czujemy się bezpieczniej i stabilniej.
CZYTAJ WIĘCEJRozwój technologiczny, który rewolucjonizuje świat na naszych oczach, wprowadza nieuchronnie zmiany w sposobie naszego życia i pracy. Rozwój sztucznej inteligencji, robotyzacja, zarządzanie ogromną ilością danych – wszystko to sprawia, że zmienia się model kompetencyjny pracowników, również polskich firm.
CZYTAJ WIĘCEJPolskie publikacje na temat ghostingu są wciąż nieliczne. Być może to dobry znak niezapowiadający rozprzestrzenienia się zjawiska na naszym rynku pracy. Jednak pojawiają się głosy, przypisujące skłonność do “ghostingu” generacji Millenialsów, którzy podobno zamiast konfrontacji i zmagania się z trudną dla siebie sytuacją wybierają ucieczkę.
CZYTAJ WIĘCEJPojęcie szczęścia w pracy spotyka się wciąż jeszcze z widocznym oporem ze strony pracodawców, menadżerów i o dziwo pracowników – jest kojarzone bowiem z nieszczerym uśmiechem, naiwnym dziecięcym cieszeniem się, takim “amerykańskim entuzjazmem”, który w Polsce jest traktowany jak ciało obce. Zaangażowanie jest pożądane, natomiast szczęście wywołuje konsternacje.
CZYTAJ WIĘCEJIle z Was, drogie mamy, powiedziało już sobie słowa, „jestem gotowa wrócić na rynek”? A może są one jeszcze przed Wami? Narodziny dziecka i spędzenie z nim pierwszych miesięcy życia to bardzo ważny czas w życiu całej rodziny. Jednocześnie jest on bardzo intensywny i, nie bójmy się tego powiedzieć, męczący.
CZYTAJ WIĘCEJTechnologia daje nam narzędzia, dzięki którym stajemy się bardziej zwinni, elastyczni i ambitni. Innymi słowy, rynek pracy jutra będzie opanowany przez rozwiązania tworzone przez ludzi i dla ludzi. Ludzkie umiejętności są i pozostaną niezastąpione, a technologia będzie raczej uzupełniać, usprawniać i redefiniować istniejące miejsca pracy, niż je zastępować.
CZYTAJ WIĘCEJ