HR NEWS
  • Zanim zatrudnisz CHO: Chief Happiness Officer

    Zanim zatrudnisz CHO: Chief Happiness Officer0

    Pojęcie szczęścia w pracy spotyka się wciąż jeszcze z widocznym oporem ze strony pracodawców, menadżerów i o dziwo pracowników – jest kojarzone bowiem z nieszczerym uśmiechem, naiwnym dziecięcym cieszeniem się, takim “amerykańskim entuzjazmem”, który w Polsce jest traktowany jak ciało obce. Zaangażowanie jest pożądane, natomiast szczęście wywołuje konsternacje.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Z kim czujesz się bezpiecznie? Na tropie dobrej atmosfery w pracy

    Z kim czujesz się bezpiecznie? Na tropie dobrej atmosfery w pracy0

    Żeby nasza firma tętniła życiem, kipiała energią i pomysłami, musimy mieć dobrą atmosferę. Wydaje się proste.Tylko właściwie co oznacza dobra atmosfera w pracy? Czy można zmierzyć jej “dobroć”? Czy można ją “wytworzyć”?

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Czy musimy wybierać między Human i Digital HR?

    Czy musimy wybierać między Human i Digital HR?0

    Jako praktyk psychologii pozytywnej, dążącej do humanizacji pracy, z pewną rezerwą podchodziłam dotychczas do technologicznej rewolucji w HR. Z jednej strony zrozumiałe jest, że działy HR muszą dogonić biznes, który wspierają. Jeżeli istnieją systemy umożliwiające szybsze reagowanie, oszczędzające czas i dające pole do nieograniczonych analiz, dlaczego mielibyśmy z nich nie korzystać? Z drugiej strony dążenie

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Agile Philosophy At Work 101

    Agile Philosophy At Work 1010

    It seems that nowadays almost every business meeting starts or ends with the conclusion that we need to „get more agile”. Even outside the IT industry. I see it as a funny paradox that software development methodology is seen as a way to improve everything – even the most human related area of each business,

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Przekierować ogień – czyli jak zarządzać negatywnymi emocjami pracowników

    Przekierować ogień – czyli jak zarządzać negatywnymi emocjami pracowników0

    Gniew często postrzegany jest jako skrajnie negatywna emocja. Kojarzy się z agresją, wybuchowością, ogromnymi pokładami złości i sprzeciwu wobec rzeczywistości. Przywodzi na myśl osobę dominującą, trudną i narzucającą swoje zdanie – z pewnością nie jest to obraz pożądanego pracownika, z którym można współpracować w miłej, koleżeńskiej atmosferze. Tymczasem gniew ma również pozytywne aspekty. Niestety, często niezauważane. W środowisku biznesowym potrafi być niezwykle twórczą emocją popychającą do nieszablonowych pomysłów i działań. Inicjuje zmiany, doprowadza do konfrontacji i dyskusji owocujących wartościowymi zmianami. Czas, aby w organizacjach wreszcie dać głos niepokornym i gniewnym.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Ocena roczna pracownika. Czy  to ma sens?

    Ocena roczna pracownika. Czy to ma sens?0

    Roczna ocena pracownicza – zmierzył się z nią każdy pracownik i menedżer. Takie spotkanie to doskonała okazja do konstruktywnego podsumowania dotychczasowych działań, wyciagnięcia wniosków i wyznaczenia ścieżki rozwoju na przyszłość.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Jak zabrać się za wdrażanie 'turkusu’?

    Jak zabrać się za wdrażanie 'turkusu’?0

    Zastanawiasz się jak wdrożyć zarządzanie turkusowe zgodne z ideą Frederica Laloux w Twojej organizacji? Chcesz się dowiedzieć co czeka Cię podczas rejsu po turkusowym oceanie? Nie wiesz jak się do tego przygotować?

    CZYTAJ WIĘCEJ