HR NEWS
  • NEGOCJACJE: dlatego wielu menedżerów przegrywa je, zanim zacznie?

    NEGOCJACJE: dlatego wielu menedżerów przegrywa je, zanim zacznie?0

    Firmy dziś działają w świecie, gdzie wszystko szybko się zmienia, a oczekiwania są coraz większe. W takim otoczeniu, coraz ważniejsze stają się kompetencje miękkie, jak negocjacje, które pozwalają budować trwałe relacje oparte na zaufaniu. Warto, żeby firmy na poważnie traktowały te umiejętności w swoich planach rozwoju. Niestety wiele organizacji wciąż nie do końca rozumie, na

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Skuteczna komunikacja i negocjacje: zbuduj siłę zespołu

    Skuteczna komunikacja i negocjacje: zbuduj siłę zespołu0

    Wzmacnianie zespołu to współczesne wyzwanie, które wymaga czegoś więcej niż tylko dbania o dobrą atmosferę. Jak sprawić, by zespół nie tylko efektywnie współpracował, ale także potrafił rozwiązywać wewnętrzne konflikty i radzić sobie z różnicami zdań? Eksperci ds. negocjacji, Jacek Słoma i Waldemar Nogaś z firmy Scotwork, podkreślają, jakie kompetencje są niezbędne do budowania zgranych i

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Awans i co dalej? Recenzja książki.

    Awans i co dalej? Recenzja książki.0

    Książka autorstwa Joanny Greli pt. „Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli”, to praktyczny i przemyślany przewodnik dla osób, które objęły właśnie stanowisko kierownicze – niezależnie od tego, czy awansowały wewnętrznie, czy dołączyły do organizacji z zewnątrz. Pozycja ta wyróżnia się na rynku literatury liderskiej nie tylko swoją strukturą, ale

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Dla Zetek podwyżka to za mało!

    Dla Zetek podwyżka to za mało!0

    Zetki nie chcą motywacji finansowej. Ich oczekiwania bazują na budowaniu poczucia sensu w pracy.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Dobre relacje w pracy to wybory liderów

    Dobre relacje w pracy to wybory liderów0

    Dzień Przyjaciela to dobra okazja, by przypomnieć sobie jak ważne są relacje w pracy. W pracy spędzamy dużą część życia, warto więc, by ten czas mijał w atmosferze autentycznej życzliwości i wzajemnego szacunku. Nie musi to być wielka przyjaźń „na dobre i na złe”. Wystarczy zwykła szczerość, uważność i ludzka sympatia. Tylko i aż tyle.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Zaufanie jako fundament zespołu

    Zaufanie jako fundament zespołu0

    Bez zaufania nie istnieje praca zespołowa i budowanie efektywnych relacji ani w miejscu pracy, ani w prywatnym życiu. Jak miewa się zaufanie jako fundament w zarządzaniu zespołem? Różnie.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Jak budować włączające miejsca pracy?Bezpłatny e-book dla firm

    Jak budować włączające miejsca pracy?Bezpłatny e-book dla firm0

    Otwartość na zmieniające się i różnorodne potrzeby, wspieranie poczucia bezpieczeństwa i wzmacnianie wpływu oparte na wiedzy i wymianie doświadczeń mogą być boosterem innowacji w obszarze DEIB (Diversity, Equity, Inclusion, Belonging), a w konsekwencji – przełożyć się na lepsze doświadczenia w miejscu pracy. Jak zatem tworzyć włączające miejsce pracy? Garść inspiracji i rozwiązań praktykowanych w organizacjach

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Nowoczesny lider – kim jest?

    Nowoczesny lider – kim jest?0

    Współczesny menedżer mierzy się z presją czasu, zmiennością otoczenia i oczekiwaniami zespołu, które wykraczają daleko poza tradycyjne modele zarządzania. Nie wystarczy „dowozić” wyniki – trzeba umieć motywować, wspierać w kryzysie, delegować nie tylko zadania, ale i zaufanie, a także dostrzegać szanse w niecodziennych zdarzeniach. Talent i osobowość są istotne, jednak dużo ważniejsza jest konsekwentna praca

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Liderzy jutra: młodsze pokolenie redefiniuje zasady

    Liderzy jutra: młodsze pokolenie redefiniuje zasady0

    Kim są liderzy jutra? Jak postęp technologiczny i zmiana pokoleniowa wpływają na przywództwo?

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Wzrasta mobilność zawodowa Polaków

    Wzrasta mobilność zawodowa Polaków0

    Polska dołącza do trendu zawodowej mobilności. Pracownicy są coraz bardziej świadomi swojej wartości rynkowej i gotowi szukać awansu poza strukturami dotychczasowej firmy. Pracodawcy, którzy tego nie zauważą, będą tracić talenty – szczególnie młodsze pokolenia. W rozwiniętych gospodarkach zmiana pracy co kilka lat jest postrzegana jako decyzja pozbawiona kontrowersji, a często wręcz konieczna strategia rozwoju kariery.

    CZYTAJ WIĘCEJ