Rola AI w rekrutacji początkowo wzbudzała wiele dyskusji i obaw. W miarę upływu czasu oswajamy ją i odkrywamy, że może być sprzymierzeńcem w codziennej pracy.
CZYTAJ WIĘCEJDyskusja o tym, czy i kiedy wracać do biur oraz w jakim wymiarze nie kończy się. Firmy coraz chętniej, a czasem bardzo stanowczo oczekują końca pracy zdalnej. Co na ten temat myślą i mówią pracownicy?
CZYTAJ WIĘCEJO dobrostanie pracowników mówi się wiele. Niestety od deklaracji do realizacji jest jeszcze daleka droga. Firmy nadal mają solidną lekcję do odrobienia w tym obszarze.
CZYTAJ WIĘCEJRola managera wiąże się nie tylko z prestiżem i wysokimi zarobkami. To przede wszystkim odpowiedzialność i szereg różnych wyzwań, na które nie zawsze da się idealnie przygotować.
CZYTAJ WIĘCEJSą niewidoczni. Stanowią niewykorzystany potencjał, którego nadal nie dostrzegają organizacje. Pora, aby to zmienić i zacząć korzystać z bogactwa ich doświadczeń oraz dojrzałości.
CZYTAJ WIĘCEJHybrydowy model pracy przebojem wdarł się na listę zawodowych przebojów i dumnie rozbrzmiewa ze sceny. Czy zostanie hitem na lata a może jest sezonowym songiem, który niebawem ucichnie? Wszystko zależy od frontmanów!
CZYTAJ WIĘCEJW postpandemicznej erze, w której puste biurka w siedzibach firm rzucają cień, a kawa stygnie w zaciszu domowego stanowiska pracy, sytuacja na rynku pracy staje się coraz bardziej skomplikowana. Pracodawcy chcą wrócić do biur, a pracownicy szukają wolności. Jak pogodzić te perspektywy?
CZYTAJ WIĘCEJCoraz więcej mówi się o tym, że organizacje powinny budować zespoły zróżnicowane pod względem pokoleniowym, płciowym i kulturowym, gdzie każdy traktowany jest z szacunkiem, czuje się ważny i akceptowany.
CZYTAJ WIĘCEJTylko ⅓ osób pracujących w Polsce twierdzi, że obecny pracodawca oferuje im możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego. Powodów może być kilka: niektóre firmy szukają w ten sposób oszczędności, inne zaczynają porządkować swoje procesy i dbać o doświadczenia pracowników i pracowniczek.
CZYTAJ WIĘCEJEkspansja na nowe sektory lub rynki (49%) i osiągnięcie wzrostu (47%) to priorytety dla polskich sukcesorów (następna generacja właścicieli firm rodzinnych – NextGen) w ciągu najbliższych dwóch lat. Większość NextGen, 75% w Polsce i 82% na świecie, jest osobiście zainteresowana generatywną sztuczną inteligencją, ale ponad 40% firm rodzinnych w Polsce jeszcze się nią nie zajęło,
CZYTAJ WIĘCEJ