Z uwagi na obecnie panujący rynek pracownika to firmy są stroną, która aktywnie poszukuje i walczy o kandydatów na stanowiska w organizacjach. Mimo tego, że wykwalifikowani pracownicy są na wagę złota, dużym zainteresowaniem cieszą się także osoby dopiero wchodzące na rynek pracy. Stąd, duża część budżetu przeznaczanego na employer branding, jest skierowana na działania mające
CZYTAJ WIĘCEJOd dawna już wiadomo, że outsourcing to wiele korzyści pozwalających zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze.
CZYTAJ WIĘCEJIle razy spotkaliście się w ogłoszeniu z informacją, że firma oferuje „pracę w młodym i dynamicznym zespole”?
CZYTAJ WIĘCEJJak wziąć w nim udział? Wystarczy wypełnić quiz i załączyć case study.
CZYTAJ WIĘCEJZdalne rozmowy kwalifikacyjne, szkolenia czy komunikacja employerbrandingowa – to tylko wybrane działania HR, w których możesz wykorzystać webinary.
CZYTAJ WIĘCEJZ tegorocznego raportu płacowego Hays Poland wynika, że świadczenia dodatkowe oferuje 90 proc. firm.
CZYTAJ WIĘCEJNieodpowiednie relacje z przełożonym i brak komunikacji są często głównymi czynnikami, które motywują do zmiany pracy.
CZYTAJ WIĘCEJChoć dla większości osób w pracy najważniejsze jest wyższe wynagrodzenie, to niechętnie sami o nie proszą.
CZYTAJ WIĘCEJPierwsza inicjatywa w Polsce podkreślająca transformację i nową rolę działów kadrowo-płacowych w organizacjach.
CZYTAJ WIĘCEJ