Czy branża HR redefiniuje się na naszych oczach?

Czy branża HR redefiniuje się na naszych oczach?

Co roku Agencja Grow z dumą prezentuje raport „Trendy HR”, który stał się już swoistym drogowskazem dla działów human resources. Jest już dostępna ankieta, https://trendyhr24.webankieta.pl/, czyli rdzeń samego przedsięwzięcia, którego 8. edycja badania właśnie wystartowała.

Agencja Grow, która od ponad dekady specjalizuje się w działaniach związanych z employer brandingiem, public relations czy social mediami, wydała jak do tej pory 7 ogólnopolskich raportów, do których zaprosiła branżowych ekspertów, naukowców czy recenzentów świata HR. Badanie, które Agencja Grow przeprowadza rokrocznie, to nie tylko chęć zaprezentowania aktualnie panujących trendów czy zmian, jakie dokonują się na rynku pracowników i pracodawców, ale także okazja do tego, żeby na „żywym organizmie” zapoznać się z tym, jaką kondycję ma dziś branża HR.

Samo badanie adresuje wiele HR-owych kategorii tj. rekrutacja, employer branding, motywacja czy przyszłość rynku pracy. Motywem przewodnim tegorocznej inicjatywy jest hasło „HR Redefined”.

Chcemy sprawdzić, czy zachodzące zmiany – takie jak chociażby co raz większa popularność sztucznej inteligencji w HR – przyczynią się do jeszcze lepszego wykorzystania zasobów ludzkich i możliwości jakie dają nam współczesne narzędzia pracy, czy wręcz przeciwnie.” – mówi Łukasz Jarota, Dyrektor Zarządzający Agencji Grow.

Badanie jak co roku adresowane jest do specjalistów HR, managerów HR, HRBP, EB Managerów czy Dyrektorów HR oraz kadry zarządzającej. Wyniki badania wraz z ekspercką analizą będą dostępne w corocznym raporcie w październiku br. Partnerami badania są: Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito, Enel-Med, Nowe Motywacje i eRecruiter. Patronat medialny objął portal HRNews.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ

NEWSLETTER

HUMAN RESOURCES
HOT NEWS

OSTATNIO DODANE
SOCIAL HR CORNER