Aż 65 proc. pracowników podkreśla, że chciałoby częściej otrzymywać feedback od swoich przełożonych – podaje portal Feedback Academy.
CZYTAJ WIĘCEJBadania pokazują, że przyzwyczajenia można zmieniać nie za pomocą nagród pieniężnych, ale poprzez wpływ współpracowników. W wielu wypadkach po zakończeniu programu premiowania, pracownicy wracają do wcześniejszych przyzwyczajeń i znów osiągają gorsze wyniki, więc nie przynoszą one trwałych zmian.
CZYTAJ WIĘCEJZwiększenie zaangażowania pracowników może przynieść znaczne korzyści dla Twojej organizacji. Główną zaletą zmotywowanego zespołu jest gotowość do osiągania stawianych przed nim celów.
CZYTAJ WIĘCEJMiędzynarodowa organizacja doradztwa biznesowego Turnaround Management Association w jednej ze swoich publikacji (Management Body of Knowledge) zbadała jakie są najczęstsze przyczyny upadku przedsiębiorstw.
CZYTAJ WIĘCEJPracodawca, który chce pozyskać i zatrzymać pracownika, musi w odpowiedni sposób wprowadzić go do organizacji. Jest kilka istotnych płaszczyzn, o których warto pamiętać.
CZYTAJ WIĘCEJBrak zaangażowania w pracę to jeden z poważniejszych problemów z jakim mierzą się organizacje. Niedługo każda firma będzie rywalizować o pracownika i będzie musiała zapewnić mu dobrą atmosferę i podtrzymywać motywację do efektywnego działania.
CZYTAJ WIĘCEJPokolenie Y w świetle badań jest pełne sprzeczności. Z jednej strony młodzi ludzie nie obawiają się nadgodzin, podejmowania trudnych decyzji i poświęceń, aby lepiej zrównoważyć życie osobiste i zawodowe, jak wynika z raportu EY „Światowe pokolenia: globalne badanie wyzwań w obszarze równowagi między pracą a życiem osobistym”.
CZYTAJ WIĘCEJTen się nie myli, kto nic nie robi….. to stara prawda. Niezwykle ważna w procesie uczenia się nowych rzeczy. I choć większość ludzi o tym wie, to lęk, że coś nie wyjdzie i że się nie uda jest tak duży, że czasem paraliżuje.
CZYTAJ WIĘCEJLiczba zwolnień lekarskich wystawianych w ostatnim kwartale roku wzrasta o 24% wporównaniu z III kwartałem.
CZYTAJ WIĘCEJRóżnorodność pokoleń w firmach może przyprawić o zawrót głowy. Jest generacja X, Z, Y, a ostatnio dużo mówi się o „Henrykach”. Mają odmienne wizje świata, cele, potrzeby i oczekiwania, także wobec pracodawców. Jak motywować wszystkie te grupy?
CZYTAJ WIĘCEJ