Ponad połowa pracowników polskich firm odczuwa w ciągu dnia znużenie i senność, a 60% czuje zmęczenie i niewyspanie tuż po przebudzeniu…
CZYTAJ WIĘCEJWedług raportu Deloitte „Global Human Capital Trends 2017″ aż 73 proc. międzynarodowych liderów biznesu i HR uznaje „Digital HR” za bardzo ważny trend biznesowy.
CZYTAJ WIĘCEJChoć służebne przywództwo dla niektórych brzmi jak oksymoron, menedżerowie coraz częściej dostrzegają zalety zarządzania w myśl tej idei. Co w praktyce oznacza ona dla pracodawców oraz pracowników i jak przekłada się na funkcjonowanie całej firmy?
CZYTAJ WIĘCEJCiągły rozwój i dążenie do samodoskonalenia to nieodłączna część ludzkiego życia. Ambicja nie pozwala nam stać bezczynnie w jednym miejscu. Niekiedy potrzebujemy jednego małego bodźca…
CZYTAJ WIĘCEJCzy wiesz, że 5 minut dziennie wystarczy, by zdobyć nowe umiejętności. Jeśli każdego dnia nauczysz się zaledwie 10 słówek, to już po 3 miesiącach opanujesz Basic English…
CZYTAJ WIĘCEJKobiety coraz częściej zajmują najważniejsze stanowiska w firmach oraz zajmują się rozwojem własnych przedsiębiorstw.
CZYTAJ WIĘCEJMimo, że 63 proc. organizacji w Polsce uważa analitykę HR za jeden z najważniejszych obszarów, to w praktyce niewiele firm decyduje się na podjęcie działań w zakresie jej wdrażania. Zarządy firm wciąż nie dostrzegają zależności pomiędzy danymi otrzymywanymi od działu HR, a ogólną kondycją prosperowania organizacji.
CZYTAJ WIĘCEJBadanie przeprowadzone przez Dimensional Research rzuciło nowe światło na stan implementacji Big Data przez korporacje. Wynika z niego, że aż 76 proc. ankietowanych firm wdraża już samoobsługową analitykę dużych zbiorów cyfrowych informacji. Pozostałe dane nie są już tak optymistyczne
CZYTAJ WIĘCEJZgodnie z zasadą Pareto 20 proc. naszych działań przynosi 80 proc. rezultatów. Nie inaczej jest z naszą motywacją oraz motywowaniem innych. Jak znaleźć mityczne 20 proc. odpowiedzialne za entuzjazm pracowników i wydać na to jedynie 20 proc. budżetu?
CZYTAJ WIĘCEJNa globalnym i konkurencyjnym rynku, korporacje potrzebują innowacyjnych rozwiązań, których coraz częściej poszukują na zewnątrz organizacji. Naturalnym kierunkiem jest współpraca ze startupami.
CZYTAJ WIĘCEJ