HR NEWS
  • Emocje niekoniecznie pozytywne

    Emocje niekoniecznie pozytywne0

    Zdecydowana większość zatrudnionych doświadcza wysokiego poziomu stresu, który w wielu przypadkach działa na nich destrukcyjnie. Niesprzyjające czynniki prowadzą do szeregu dolegliwości, które obniżają komfort pracy i życia.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • 3x TAK dla dobrej atmosfery w pracy

    3x TAK dla dobrej atmosfery w pracy0

     „Wysiedzieć swoje i iść do domu” – jeśli tak właśnie podchodzisz do swojej pracy, musisz wiedzieć, że w końcu stanie się to uporczywe i nie do zniesienia. Z drugiej strony możemy śmiać się, gdy ktoś mówi, że „praca jest jego drugim domem” i uważać to zdanie za motto sfrustrowanych pracoholików, którzy nie mają życia osobistego. Gdzie leży złoty środek i jaka jest rola pracodawcy w jego odnalezieniu?

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Mobilny styl pracy: większa swoboda = większa efektywność?

    Mobilny styl pracy: większa swoboda = większa efektywność?0

    Jeszcze do niedawna mobilny styl pracy stanowił przywilej jedynie freelancerów, osób samozatrudnionych lub obejmujących stanowiska zarządzające. Dziś, w odpowiedzi na rozwój technologii i styl życia współczesnego pokolenia, taka forma pracy jest coraz częściej uwzględniana w strategiach organizacyjnych firm.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Trudno być liderem na odległość

    Trudno być liderem na odległość0

    Badania przeprowadzone przez naukowców z Birgham Young University dowodzą, że zdalne kierowanie zespołem nie jest najlepszym pomysłem. Pracownicy znacznie lepiej postrzegają szefów, z którymi spotykają się codziennie twarzą w twarz.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Jak usadzić pracowników, by pracowali wydajniej?

    Jak usadzić pracowników, by pracowali wydajniej?0

    W każdej firmie można znaleźć osoby, które pracują szybko, oraz takie, które wyróżniają się dużą dokładnością i dbałością o szczegóły. Jak się okazuje, usadzenie takich pracowników obok siebie może przełożyć się na znaczący wzrost wydajności całego zespołu.

    CZYTAJ WIĘCEJ