HR NEWS
  • Polskie firmy zwiększają zatrudnienie i kuszą świadczeniami pozapłacowymi!

    Polskie firmy zwiększają zatrudnienie i kuszą świadczeniami pozapłacowymi!0

    Ponad 1/3 polskich przedsiębiorstw zamierza w najbliższym półroczu zwiększyć zatrudnienie – wynika z raportu opublikowanego w czerwcu przez Instytut Badawczy Randstad.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Jak długoterminowo utrzymać zaangażowanie pracowników?

    Jak długoterminowo utrzymać zaangażowanie pracowników?0

    W ciągu ostatnich kilku lat polski rynek pracy przeszedł znaczną transformację. Jeszcze do niedawna karty w grze niemal samodzielnie rozdawali pracodawcy, jednak wraz z wejściem na rynek przedstawicieli Pokolenia Y (tzw. Millenialsów) oraz zmianami demograficznymi w większości branż nastał okres rynku pracy dyktowanego potrzebami pracownika.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Czy well-being to sposób na efektywnego pracownika?

    Czy well-being to sposób na efektywnego pracownika?0

    Od pewnego czasu rynek pracy jest rynkiem pracownika. Ten trend powoduje, że firmy, chcąc budować wizerunek dobrego pracodawcy, muszą oferować pracownikom nie tylko odpowiednie wynagrodzenie, ale również szereg dodatkowych świadczeń. Jakich? Czy zyskujące na popularności projekty well-being zwiększają lojalność, a przede wszystkim efektywność pracowników?

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Pracownicy są sfrustrowani

    Pracownicy są sfrustrowani0

    Co trzeci pracownik przyznaje, że jego obecny sposób działania wpływa negatywnie na efektywność wykonywanej przez niego pracy, a co czwarty nie ma pewności, że wykonuje swoje obowiązki wystarczająco wydajnie. Takie zaskakujące wyniki niesie ze sobą tegoroczne badanie „Praca, moc, energia w polskich firmach” zrealizowane przez Human Power. Wyniki opublikowane zostały w raporcie „Mental Master”.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Przekierować ogień – czyli jak zarządzać negatywnymi emocjami pracowników

    Przekierować ogień – czyli jak zarządzać negatywnymi emocjami pracowników0

    Gniew często postrzegany jest jako skrajnie negatywna emocja. Kojarzy się z agresją, wybuchowością, ogromnymi pokładami złości i sprzeciwu wobec rzeczywistości. Przywodzi na myśl osobę dominującą, trudną i narzucającą swoje zdanie – z pewnością nie jest to obraz pożądanego pracownika, z którym można współpracować w miłej, koleżeńskiej atmosferze. Tymczasem gniew ma również pozytywne aspekty. Niestety, często niezauważane. W środowisku biznesowym potrafi być niezwykle twórczą emocją popychającą do nieszablonowych pomysłów i działań. Inicjuje zmiany, doprowadza do konfrontacji i dyskusji owocujących wartościowymi zmianami. Czas, aby w organizacjach wreszcie dać głos niepokornym i gniewnym.

    CZYTAJ WIĘCEJ