Ruszył nabór do V edycji konkursu „Siła Przyciągania”, konkursu dla pracodawców organizowanego przez „Puls Biznesu”!
Konkurs „Siła Przyciągania” ma na celu wyłonienie najciekawszych i najskuteczniejszych kampanii, inicjatyw i akcji, które powodują, że firma nie tylko przyciąga, ale i zatrzymuje najbardziej utalentowanych pracowników. Nagradzamy organizacje, które widzą potencjał w budowaniu swojego wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, przykładają dużą wagę do właściwego wdrożenia nowo zatrudnionych osób oraz dbają o ich zaangażowanie i rozwój.
Chcemy, by zwycięskie projekty stawały się inspiracją dla całego polskiego rynku, dlatego do udziału zapraszamy wszystkie firmy, które chcą się pochwalić swoimi praktykami z obszaru employer branding. Doceniamy nie tylko gigantów rynku pracy, ale też mniejsze firmy i start-upy.
Nagrodzone w konkursie „Siła Przyciągania” przedsięwzięcia z zakresu employer brandingu mają stanowić najlepsze wzory do naśladowania i być inspiracją dla innych.
Nabór do konkursu trwa do końca września.
Udział jest całkowicie i na każdym etapie bezpłatny.
Zatem nie czekaj:
- Zaprezentuj najlepsze kampanie wizerunkowe i rekrutacyjne
- Pokaż, jak budujesz doświadczenia kandydatów i pracowników
- Pochwal się działaniami well-being i programami rozwoju przywództwa
- Zaskocz nas wykorzystaniem nowoczesnych technologii w HR
- Pokaż, jak dbasz zaangażowanie i lojalność pracowników
- Podziel się kreatywną rekrutacją „out of the box”
- Przedstaw wizerunek pracodawcy oparty na różnorodności
Zapoznaj się ze szczegółami i zgłoś firmę do konkursu na stronie:
https://www.pb.pl/silaprzyciagania/?utm_source=hrnews&utm_medium=article&utm_campaign=SP2020