Pracownikom wciąż brakuje szkoleń i programów rozwojowych, które przygotują ich na zmiany wynikające z automatyzacji procesów, co pogłębia problem luki kompetencyjnej na całym świecie.
Rozwój technologii i procesów, jak nigdy wcześniej, pozwala na błyskawiczne tworzenie, rozwijanie i skalowanie przełomowych produktów i usług przy minimalnych nakładach.
W maju tego roku skrytykowałem wszystkie ostatnie pomysły mojego szefa. Wiem, że nawet jakby chciał, to nie mógłby mnie zwolnić albo w inny sposób „ukarać”.
Uczestnicy procesów coachingu zaczynają żyć bardziej w zgodzie ze sobą, ze swoimi wartościami, są spokojniejsi, świadomi swoich emocji i potrzeb.
Jakie zespoły stworzą sukcesorzy, gdy staną się liderami przedsiębiorstw założonych przez rodziców?
Dużo mówi się o osobach młodych na rynku pracy – millenialsach, pokoleniu Z – a niewiele miejsca poświęca się perennialsom, a jak pokazuje świat reklamy, jest to grupa godna uwagi.
50% potencjalnych pracowników, mimo dobrych warunków finansowych, nie podejmie pracy w firmie o złej reputacji.
Firmy świadome wyzwań na konkurencyjnym rynku kandydata, już dziś tworzą w swoich strukturach miejsce dla tzw. Chief Happiness Officer`ów. Czy „pracoszczęście” to nowy magnes na talenty?
Automatyzacja wkracza do coraz większej liczby branż.
2/3 menadżerów IT krytycznie ocenia poziom umiejętności zatrudnionych pracowników, tłumacząc się m.in. brakiem środków na rozwój i szkolenia.
Przy szukaniu nowej pracy niemal 33 proc. respondentów kieruje się etycznymi działaniami firmy.
Automatyzacja stwarza więcej możliwości niż zagrożeń – tak uważa 63% polskich pracowników, którzy wzięli udział w badaniu przeprowadzonym przez firmę doradczą PwC. Dodatkowo, 67% respondentów pozytywnie postrzega wpływ technologii na swoją obecną pracę, choć zdaje sobie sprawę, że konieczne będzie zdobycie nowych kompetencji, by utrzymać się na rynku pracy. Gotowość do uczenia się oraz przekwalifikowania
Polacy są jednym z najbardziej zapracowanych narodów na świecie.
37 proc. badanych codziennie – również w weekendy – sprawdza skrzynkę pocztową, a niewiele mniej, bo 31 proc. zawsze odbiera służbowe telefony.
Kiedy tempo pracy zwalnia, warto poświęcić czas na samodoskonalenie.
Podczas wykonywania codziennych czynności możesz doskonalić swoje umiejętności czy poznawać nowe słownictwo.
„Spotkania: efektywnie spędzony czas czy stracone godziny?” – to tytuł badania zrealizowanego przez firmę szkoleniowo-doradczą 4Results.
W Polsce stopa zatrudnienia osób w wieku 55-64 lata jest jedną z najniższych we wszystkich krajach OECD i wynosi 46,2 proc.
Antropolog Brian Solis twierdzi, że „C” nie ma charakteru demograficznego, ale „psychograficzny”.
Wyniki ogólnopolskiego raportu TOP CDR – Digitally Responsible Company