Co czwarty Polak pracuje na niestabilnych umowach i nawet połowa nie ma zagwarantowanego urlopu ani płatnych nadgodzin.
Dr David Lewis, z brytyjskiego Uniwersytetu Sussex, zauważył, że idealny urlop nie powinien trwać dłużej niż trzy dni.
Odpowiednio opracowana strategia rozwoju pracowników niesie zarówno korzyści wizerunkowe, jak i biznesowe.
Odejdźmy od koncentracji na teraźniejszości i zadbajmy o stworzenie długotrwałej strategii w firmie.
Do ich zadań należy m.in. zwiększenie zadowolenia pracowników oraz budowanie ich zaangażowania, dzięki czemu staną się bardziej efektywni w pracy.
Popyt na programistów wciąż rośnie i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższym czasie ten trend miał się odwrócić.
Wyniki badania Monitor Rynku Pracy ze stycznia 2019 pokazują jakie były najczęstsze przyczyny odejść pracowników w roku 2018.
Każdy człowiek jest inny i ma inne potrzeby. Nie da się go zmotywować do czegoś, co nie leży w jego naturze.
Motywacja jest bardzo ważnym czynnikiem nie tylko do wykonywania efektywnej pracy, ale także do rozwoju indywidualnych kompetencji.
Coraz więcej zagranicznych firm rozważa chipowanie zatrudnionych osób.
Firmy członkowskie Polskiego Forum HR w ubiegłym roku zatrudniły o 14 proc. mniej osób niż rok wcześniej
Zgodnie z danymi KPMG, 68 proc. ankietowanych przedsiębiorstw w Polsce odczuło skutki związane z cyberprzestępczością.
Zarządzanie zmianą wymaga usunięcia się w cień, pokory, nieustannej refleksji i otaczania się ludźmi lepszymi od nas.
Wszystko może być nagrodą, czyli jak efektywnie motywować i angażować pracowników.
Każde z pokoleń ma odmienne oczekiwania i podejście do pracy.
27 proc. polskich pracowników twierdzi, że odczuwa stres każdego dnia.
6 na 10 Polaków jest przekonanych, że nową pracę znajdzie w czasie krótszym niż 3 miesiące.
Najgorsza sytuacja panuje w branży budowlanej i produkcyjnej.
Szacuje się, że tylko w połowie firm pracownicy są angażowani w proces wdrażania innowacji.
Na polskim rynku pracy aktywnych zawodowo pozostaje 34% osób między 50 a 64 rokiem życia.