HR NEWS
  • Awans i co dalej? Recenzja książki.

    Awans i co dalej? Recenzja książki.0

    Książka autorstwa Joanny Greli pt. „Awans i co dalej? 99 dni na odnalezienie się w nowej roli”, to praktyczny i przemyślany przewodnik dla osób, które objęły właśnie stanowisko kierownicze – niezależnie od tego, czy awansowały wewnętrznie, czy dołączyły do organizacji z zewnątrz. Pozycja ta wyróżnia się na rynku literatury liderskiej nie tylko swoją strukturą, ale

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Dla Zetek podwyżka to za mało!

    Dla Zetek podwyżka to za mało!0

    Zetki nie chcą motywacji finansowej. Ich oczekiwania bazują na budowaniu poczucia sensu w pracy.

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Emocjonalne przygotowanie do procesu restrukturyzacji jest ważne

    Emocjonalne przygotowanie do procesu restrukturyzacji jest ważne0

    Choć biznes kalkuluje liczby, restrukturyzacja to przede wszystkim ludzie – ci, którzy odchodzą, ale i ci, którzy muszą to ogłosić. Eksperci alarmują: firmy w Polsce są wciąż zaniedbują emocjonalne przygotowanie do procesów restrukturyzacji Zwolnienia to dziś nie pytanie „czy?”, ale „kiedy i jak?”. Coraz więcej firm – szczególnie z sektora automotive, ale nie tylko –

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Nieobecność w pracy z powodu siły wyższej

    Nieobecność w pracy z powodu siły wyższej0

    Dwa dni wolnego rocznie z powodu siły wyższej – brzmi jak słuszne udogodnienie w nagłych sytuacjach życiowych. Jednak w praktyce ten przywilej pracowniczy wzbudza coraz więcej emocji. Firmy alarmują: przepis jest nieprecyzyjny, może być nadużywany, a jego stosowanie wprowadza realne trudności organizacyjne. Część pracodawców zaczyna stawiać opór, co prowadzi do napięć, a nawet odmów udzielenia

    CZYTAJ WIĘCEJ
  • Agenci AI w pracy? Polacy są ciekawi, ale ostrożni

    Agenci AI w pracy? Polacy są ciekawi, ale ostrożni0

    Agenci AI coraz śmielej wkraczają do świata pracy – nie jako futurystyczna koncepcja, ale realne wsparcie dla pracowników i firm. Jak Polacy reagują na ten proces? Z badania przeprowadzonego na zlecenie Salesforce przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku wynika, że społeczeństwo jest jednocześnie zaciekawione, pełne nadziei, ale i miejscami zaniepokojone. Ciekawość i niepokój

    CZYTAJ WIĘCEJ