Czy gig ekonomia to ekstrawagancja, czy może jednak recepta na brak specjalistów na rozgrzanym rynku pracy?
CZYTAJ WIĘCEJO dobrych praktykach employer brandingowych opowiada Łukasz Góralczyk – People Acquisition & Employer Branding Director w ALDI Polska.
CZYTAJ WIĘCEJO inicjatywach językowych skierowanych do działów HR oraz potrzebie rozwoju kompetencji pracowników porozmawialiśmy z Łukaszem Sennikiem, Head of Studies w eTutor.pl oraz autorem podcastu „Sennik HR”.
CZYTAJ WIĘCEJHR Director to stanowisko, wymagające rozwiniętych umiejętnościami komunikacyjnych i zdolności do budowania relacji. Jak się do niego przygotować?
CZYTAJ WIĘCEJŚwiatowy lider inżynierii cyfrowej – firma Nagarro – rozpoczyna rekrutację do polskiego zespołu.
CZYTAJ WIĘCEJO tym, jak zadbać o dobre środowisko pracy w zespole zdalnym opowiada Natalia Selinger, Dyrektor Zarządzająca w Luxoft Poland. Zapraszamy do lektury!
CZYTAJ WIĘCEJZapraszamy do zapoznania się z najnowszym materiałem, dotyczącym tematu wrześniowej konferencji Masters&Robots.
CZYTAJ WIĘCEJNiemal połowa przedstawicieli pokolenia Z oraz millenialsów wywiera wpływ na swoich pracodawców, by podjęli oni działania na rzecz ograniczenia zmian klimatycznych. Zapraszamy do zapoznania się z tym i innymi wynikami raportu Global 2022 Gen Z & Millennial Survey, przygotowanego przez firmę Deloitte.
CZYTAJ WIĘCEJDla blisko 70% starszych specjalistów ds. HR wellbeing oraz dobra kondycja psychiczna pracownika to sprawy priorytetowe.
CZYTAJ WIĘCEJSpotkania online na stałe zajęły miejsce w popandemicznej rzeczywistości. Eksperci z ClickMeeting przedstawiają więc wyniki badania dotyczącego oceny zachowania innych uczestników w trakcie wydarzeń online.
CZYTAJ WIĘCEJ