Dla wielu pracowników całkowity powrót do pracy stacjonarnej jest problematyczny.
CZYTAJ WIĘCEJZapraszamy do zapoznania się z wynikami najnowszych badań!
CZYTAJ WIĘCEJW jaki sposób strategiczne zarządzanie różnorodnością może stać się narzędziem w budowaniu przewagi konkurencyjnej?
CZYTAJ WIĘCEJJak się zachować, by nie ucierpiał wizerunek firmy?
CZYTAJ WIĘCEJCzy potrafimy nie myśleć o pracy?
CZYTAJ WIĘCEJPodpowiadamy, jak stworzyć wygodne stanowisko do pracy w domu.
CZYTAJ WIĘCEJDopasowanie kulturowe jest często ważniejsze niż czyste umiejętności techniczne.
CZYTAJ WIĘCEJW poniedziałek, 12 lipca ruszył oficjalny profil ALDI Polska na LinkedIn. Sieć wkracza na portal by budować wizerunek pracodawcy i wspierać działania rekrutacyjne ale przede wszystkim pokazać, że markę ALDI tworzą ludzie. Na profilu dominować będą treści opowiadane z perspektywy pracowników. Nie zabraknie informacji o marce, jej wartościach oraz zaangażowaniu społecznym. Już przed startem profil
CZYTAJ WIĘCEJJeśli w Twojej firmie zaszły pozytywne zmiany – warto zgłosić dobre praktyki do konkursu People Innovation.
CZYTAJ WIĘCEJZespoły zbudowane z osób w różnym wieku mogą stanowić prawdziwą mieszankę wybuchową.
CZYTAJ WIĘCEJ